Juu dieseli on. Enpä tajunnu et toi oli bensasta
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F11 jäähdytysneste hupenee?
Collapse
X
-
moi
toivottavasti ei ole samaa vikaa kuin edellisissä malleissa eli egr-jäähdytin vuotaa nesteet pakosarjaan....Ford Capri-69 3,0 turbo. 350hv ja 500nm 1986
Golf GTD-83 1,6d 120hv ja 350nm,1987
Golf GTI turbo-83 1,8 282hv ja 400nm 1,2bar , 1989
Opel corsa GSI turbo -89 1,6 235hv ja 350nm 1,3bar ,1996 100-200 10s
Opel corsa GSI turbo -89 616hv ja 740nm 1,8bar.12,4s 1/4 / 207km/h 100-200 4,5s. 0-1km 298km/h
BMW 330d-00 250hv ja 630nm
BMW 330D-05 vakio 2005
BMW 335DAT-07 361hv ja 780nm 2007-- 13,32 1/4 ja 235 topspeed
BMW 530DA-09 LCI n.320hv e60
BMW 535D Xdrive 2012 F11 447hv ja 870nm
Comment
-
-
Ei talvella tuntunut hupenevan. Ensin lisäsin 0,5litraa ja viimeksi 1litran. Nämä siis 3vk sisällä. Yön aikana paisarissa pinta aleni sentin verran. Huomenna autolle on aika Lpr Auto-Kiltaan. Mitäs tollanen egr-jäähdytin kustantaa? Löytääkö ne huollossa suoraa tommosen vian vai pitäiskö ihan kysästä?
Comment
-
-
Epäilen ulkoista vuotoa, koska tuola pohjapanssarin päällä oli pieni lammikko. En ole pisaroita nähnyt livenä. Vuotaa niin hitaasti?. Perjantaina kun ajoin kauppaan niin alamäen jälkeen autoa seurasi hetken aikaa vaalea savupilvi kun pysähdyin. Mäki oli hiekkainen, niin epäilin ihan pölyksi. Mitään hajuja ei tullut. Tämän jälkeen ei ole mitään vaaleita savuja näkynyt, ei edes kylmänä. Seuraavana päivänä tuli taas viesti nesteen vähyydestä
Comment
-
-
Originally posted by Fremen View PostAuto-Kiltasta tultu. EGR-lauhdutin ja EGR-venttiili rikki tjsp. 600e osat + 400e työt. If kuntoturva meni 3vk sitten ohitse :(-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Onhan tuossa tuo F10 tehonlisäykset -topic. Kyllä kait se melko yleinen toimenpide on moottorin virityksen yhteydessä ottaa EGR pois käytöstä, vaikka joku yksittäinen virittäjä onkin toimenpidettä vastaan. Homman idea on se että EGR deaktivoidaan samoilla työkaluilla millä moottorinohjainta säädetään muutenkin, eli saat ikään kuin kaksi kärpästä yhdellä iskulla (tai rahalla). DPF:n voi puukottaa pois samalla mutta se ei ehkä ole tarpeen 100tkm ajetussa, ellei sitten haeta virityksessä maksimitehoja.Last edited by böntti; 30-04-2015, 09:28.-Koodaus, retrofitit, huollot, korjaukset, Tuikun softat, xHP dealer
-Sähkövikojen selvittely & korjaus, myös hankalat hommat
-Avaimet (E, F, G) sekä ajonestohommat (DME, DDE, EGS)
-Käytetyt moottorinohjainlaitteet ja mittaristot yms
-BmWiz Oy, puh 0400-176128. Soittaja on voittaja.
Comment
-
-
Hei!
Kiitos vastauksesta. Yritinkin noita lueskella läpi. Jälleenmyyntiä ajatellen taitaa olla hyvä kuitenkin pistää ehjät osat autoon. Ohjelmoi vaikka myöhemmin sitten pois tai vähemmälle käytölle. Tuntuu että autolla kestää kovin kauan saada lämmöt (öljynlämmöt) keskelle. Egr ilmeisesti auttaa lämmittämisessä. Jos tämä otetaan pois niin kestänee vieläkin kauemmin saada pata lämpimäksi. Ellei sitten joku termari ole rikki lisäksi. Näistä löytyi useampia threadeja...
Jossain ketjussa oli laitettu takuuautoon jo neljäs egr jäähdytin..
Toivottavasti tämä kestäisi nyt 100tkm ajoa eteenpäin. Onkohan näille joku takuu olemassa jos nyt vaihtaa uuden tilalle?
Comment
-
-
Originally posted by Fremen View PostAuto-Kiltasta tultu. EGR-lauhdutin ja EGR-venttiili rikki tjsp. 600e osat + 400e työt. If kuntoturva meni 3vk sitten ohitse :(
Paheneekohan tuo yllättäen jossain vaiheessa (ja jättää tielle) vai uskaltaako tuolla vielä ajella?G05 45e
ex: F11 530d xDrive
ex: E84 X1 xDrive 25d
Comment
-
Comment