eli ongelmana on 635:n puhallinmoottorit, kun nykyään, tai oikeestaan ennen auton purkamista se/ne puhaltaa heti täysillä kun virrat pistää päälle.
historiaa.
ensin oli ongelma, et konehuoneen puoleinen puhallin löi jumiin.
purin puhaltimen ja sain sen taas suht köykäseen pyörimään, mut kai se pitäis kokonaan vaihtaa. --> sain homman toimimaan niin että sisäpuolen puhallin säätyi portaattomasti (ilmastointi päällä) konehuoneenpuoleinen puhallin heräs vasta kun napin käänsi kaakoon.
--> transistori palanut. vaihdoin yhdet (ranskalaisen) paloi heti uusiks. --> sain sopivamman --> toimi muutaman hetken, mutta ulkopuhallin heräs vähän myöhemmin kuin sisäpuhallin ---> joko vieläkin vääränlainen trankku tai moottori jumittaa vielä niin paljon et ei heti herää(uskoisin jälkimmäisen pitävän paikkaansa). --->pari kertaa vaihdoin puhallusta ilmastoinnille ja raittiille ilmalle ja kuinkas ollakkaan kävi sit niin et puhallus jäi täysille. huolimatta kumpi puhallin päällä ja missä asenossa puhallusteho.
eli jostopäätös. konehuoneen puhallinmoottori vaihtoon (saa tarjota) ja ilmeisesti säädinyksikkö rikki, mutta pitkän jutun jälkeen itse asiaan. kaipaisin tiedon missä ko murikka on ja minkä näköinen kapistus.
osako joku auttaa?
historiaa.
ensin oli ongelma, et konehuoneen puoleinen puhallin löi jumiin.
purin puhaltimen ja sain sen taas suht köykäseen pyörimään, mut kai se pitäis kokonaan vaihtaa. --> sain homman toimimaan niin että sisäpuolen puhallin säätyi portaattomasti (ilmastointi päällä) konehuoneenpuoleinen puhallin heräs vasta kun napin käänsi kaakoon.
--> transistori palanut. vaihdoin yhdet (ranskalaisen) paloi heti uusiks. --> sain sopivamman --> toimi muutaman hetken, mutta ulkopuhallin heräs vähän myöhemmin kuin sisäpuhallin ---> joko vieläkin vääränlainen trankku tai moottori jumittaa vielä niin paljon et ei heti herää(uskoisin jälkimmäisen pitävän paikkaansa). --->pari kertaa vaihdoin puhallusta ilmastoinnille ja raittiille ilmalle ja kuinkas ollakkaan kävi sit niin et puhallus jäi täysille. huolimatta kumpi puhallin päällä ja missä asenossa puhallusteho.
eli jostopäätös. konehuoneen puhallinmoottori vaihtoon (saa tarjota) ja ilmeisesti säädinyksikkö rikki, mutta pitkän jutun jälkeen itse asiaan. kaipaisin tiedon missä ko murikka on ja minkä näköinen kapistus.
osako joku auttaa?
Comment