Tämä "surkeiden sattumusten sarja" sai alkunsa siitä kun huomasin visco-kytkimen sanoneen sopimuksensa irti. Eli lämmöt nousivat helposti ruuhkassa/seisottaessa jne. Siitä sitten Motonettiin uutta hakemaan.
Kuinka ollakkaan sieltä lähtiessäni (ja uusi visco takapenkillä) niin puolessa välissä tuusulan väylää helsingin suuntaan niin syttyi "Kühlwasesser" checkpanelissa eli jäähdytin-neste olisi muka vähissä. Seur. huoltsikalle pysähdyin ja paisarin korkki auki --> vettä oli aivan tarpeeksi. Lisäsin kuitenkin pari desiä ja jatkoin matkaa. Valo vielä hetken paloi muttei sen jälkeen enään ollenkaan.
Samana iltana sitten uusi visco nokille ja avot, johan hyrrää ja lämmöt pysyy kurissa. Lähdin kuitenkin pienelle lenkille vain huomatakseni että n. 5km ajon jälkeen lämmöt taas, hitaasti mutta varmasti, nousussa. Uusi visco toimii kyllä.
Sitten kosla parkkiin ja pellin alle ihmettelemään.
Ylävesiletku kovana, painetta niin maan perkeleesti.
Korkkia avatessani vedet pihalle. Lämmöt ei kuitenkaan _missään vaiheessa_ käynyt lähelläkään punaista aluetta. Max. 3/5.
Tämän jälkeen autoon on vaihdettu termostaatti ja vesipumppu. Myöskin uusi paisarin korkki on vaihdettu.
Sama vika edelleen. Painetta ja paljon. Ja joo, olen ilmannut koko roskan useampaan kertaan.
Mikä sinä on kun esim. tyhjäkäynnillä ja paisarin korkki auki pysyy lämmöt jotenkuten kurissa. Mutta sitten heti kun nakkaa korkin kiinni ja vaikka vaan muutaman minuutin ajelee niin...
Tutultani kuulin että ois kansipahvi ja/tai kansi mennyt? Voiko tosiaan olla näin? vai onko vielä jotain kikkaa? Voisko olla että ois niinkin huono tuuri ollut että "uusi" paisarin korkki olisi paskana?
Kuinka ollakkaan sieltä lähtiessäni (ja uusi visco takapenkillä) niin puolessa välissä tuusulan väylää helsingin suuntaan niin syttyi "Kühlwasesser" checkpanelissa eli jäähdytin-neste olisi muka vähissä. Seur. huoltsikalle pysähdyin ja paisarin korkki auki --> vettä oli aivan tarpeeksi. Lisäsin kuitenkin pari desiä ja jatkoin matkaa. Valo vielä hetken paloi muttei sen jälkeen enään ollenkaan.
Samana iltana sitten uusi visco nokille ja avot, johan hyrrää ja lämmöt pysyy kurissa. Lähdin kuitenkin pienelle lenkille vain huomatakseni että n. 5km ajon jälkeen lämmöt taas, hitaasti mutta varmasti, nousussa. Uusi visco toimii kyllä.
Sitten kosla parkkiin ja pellin alle ihmettelemään.
Ylävesiletku kovana, painetta niin maan perkeleesti.
Korkkia avatessani vedet pihalle. Lämmöt ei kuitenkaan _missään vaiheessa_ käynyt lähelläkään punaista aluetta. Max. 3/5.
Tämän jälkeen autoon on vaihdettu termostaatti ja vesipumppu. Myöskin uusi paisarin korkki on vaihdettu.
Sama vika edelleen. Painetta ja paljon. Ja joo, olen ilmannut koko roskan useampaan kertaan.
Mikä sinä on kun esim. tyhjäkäynnillä ja paisarin korkki auki pysyy lämmöt jotenkuten kurissa. Mutta sitten heti kun nakkaa korkin kiinni ja vaikka vaan muutaman minuutin ajelee niin...
Tutultani kuulin että ois kansipahvi ja/tai kansi mennyt? Voiko tosiaan olla näin? vai onko vielä jotain kikkaa? Voisko olla että ois niinkin huono tuuri ollut että "uusi" paisarin korkki olisi paskana?
Comment