Olisko kokemuksia kyseisestä projektista? Käytännössä tai teoriassa?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E 24:ään m60b40 (4.0 v8) ??
Collapse
X
-
E28 M5
Haulla löytyy varmaan juttua tältä foorumilta E28:iin samaisen moottorin sullomisesta.
edit: www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=178466Last edited by Guest; 17-11-2010, 21:10.
-
Kokemuksia ei ole, mutta kuulostaa kiinnostavalta :think...Näillä mennään:
- BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
- BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
- BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
- BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Comment
-
-
Fiksun ja kannatettavan oloinen idea.
Haave vai projekti?
Auton speksejä/kuvia/jotain?2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
Tästä taisi olla pääsiäisenä puhettakin .. ?
Ei taida öljypohjan sijoittelukaan tuossa tuottaa ongelmia (?) joten ei muuta kuin tekemään, tilaahan tuollaisessa M30 koneen mahduttavassa konehuoneessa on vaikka muille jakaaex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
pakosarja on ongelma
En tiedä onko e28:ssa isompi konehuone tulipellin luota, mutta kuskin puolen pakosarjan kanssa saat varautua näkemään vaivaa jos hyvän haluat, ja jarrutehostin joutaa luiskaan... sekä paljon muuta. Itse en raaskinu ehjää purkaa, niimpä oon koonnu mätään e24 hylsyyn.
Jos sulla on koriltaan ehjä e24 niin harkitse kannattaako???
Tv: e24 + m60 ja 5v manuaali ikuisuus projekti joka valmistuu joskus... Ehkä...
Comment
-
-
Originally posted by THimanen View PostEn tiedä onko e28:ssa isompi konehuone tulipellin luota, mutta kuskin puolen pakosarjan kanssa saat varautua näkemään vaivaa jos hyvän haluat, ja jarrutehostin joutaa luiskaan... sekä paljon muuta. Itse en raaskinu ehjää purkaa, niimpä oon koonnu mätään e24 hylsyyn.
Jos sulla on koriltaan ehjä e24 niin harkitse kannattaako???
Tv: e24 + m60 ja 5v manuaali ikuisuus projekti joka valmistuu joskus... Ehkä...
On tossa tullu haihateltuun vaihtoehtoina kasata e34 tai e24 koriin nelilitranen kasi.Ford 4500 :think Nuffield
Volvo 264 GLE,Toyota BJ40x3,Toyota BJ45(avolava),Toyota HJ60, E24 635CSi
Kawasaki ZX-12R Borat
Comment
-
-
Originally posted by V W View PostOotko naittanut sporttilootaan?
On tossa tullu haihateltuun vaihtoehtoina kasata e34 tai e24 koriin nelilitranen kasi.
On vaan vähän hakusessa kolaroidut 540. Sais kaikki osat samasta kasasta.
ps. Tämän kommentin arvo oli muuten täys nolla"My wheel bolts require more torque than your Honda makes..."
Comment
-
-
Ei ole valmis
Oon naittanu m60 v8:n ja 260/6 getragin ja välissä m5 kytkin.
Mosa on laatikon kanssa e24 hylsyssä omalla paikallaan ja pakosarjoja oon värkänny silloin kun oon jaksanu. Suurin ongelma on kuskin puolen pakosarja, tilaa ei ole juurikaan, sekä jarrutehostin joka on pikku pakko säilyttää jos meinaa leimata kun on oltava abs:it
Ja toi tila ongelma koskee vain jos meinää tehdä kunnolliset pakosarjat, onhan toki mahdollista värkätä saabbimaiset halkosarjat ja tyytyä niihin...
Comment
-
-
Originally posted by THimanen View PostOon naittanu m60 v8:n ja 260/6 getragin ja välissä m5 kytkin.
Mosa on laatikon kanssa e24 hylsyssä omalla paikallaan ja pakosarjoja oon värkänny silloin kun oon jaksanu. Suurin ongelma on kuskin puolen pakosarja, tilaa ei ole juurikaan, sekä jarrutehostin joka on pikku pakko säilyttää jos meinaa leimata kun on oltava abs:it
Ja toi tila ongelma koskee vain jos meinää tehdä kunnolliset pakosarjat, onhan toki mahdollista värkätä saabbimaiset halkosarjat ja tyytyä niihin...
Pakosarjoista, tällaiset pakosarjat löytyvät mm. X5 4.6iS:stä joka puhaltaa kuitenkin sen 340hp pihalle joten ei sinne nyt välttämättä mitään kovin hipo-hipo sarjoja tarvitse pistää jos meinaa vakiotehot säilyttää..
ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
ex. Alpina D10 Touring #33/94
... and many more
Comment
-
-
Nostellaas tätä vanhaa topicia.
Itselle tuli hankittua tollanen 635csi -81 ja yhtenä vaihtoehtona olisi survaista kasi pellin alle. 3-litraisen saisi varmaan helpostikin leimattua, mutta miten on 4-litrainen, jossa onkin sitten enemmän tehoa.
Onko kokemusta käykö mallisarjan tehoikkaimpana m635csi verrokiksi? Tuolloinhan saisi alustan, jarrut ja voimansiirron päivittämällä alun 300hv laillisesti kilpiin.Kulkineet/projektit:
530iA E39
635 CSi E24
518i E28 M54B30 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=293876
1502 http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=240991
Comment
-
Comment