Ei varmaankaan, itse olen nyt ajellut viimeiset 2 viikkoa v.2012 DA X-Drive-mallilla
Onkin sitten elämäni ensimmäisen biimeri, edellinen toisen saksalaisen nelarivalmiste eteni 100 kk./ 100 tkm. ilman yhden yhtä vikaa, beat that beemer ?
Ei varmaankaan, itse olen nyt ajellut viimeiset 2 viikkoa v.2012 DA X-Drive-mallilla
Onkin sitten elämäni ensimmäisen biimeri, edellinen toisen saksalaisen nelarivalmiste eteni 100 kk./ 100 tkm. ilman yhden yhtä vikaa, beat that beemer ?
Voi ottaa koville kun on aika paljon enemmän herkkuja kuin siinä sun audissa oli Vaikkapa kylläpä esim. isäukon F15 30d piti rullata 210tkm ennen kuin ensimmäinen vika iski päälle (EGR-vika, näistä takaisinkutsu päällä). Upouusi V90 CC volvo ei päässyt kuin 7tkm kun alettiin käymään milloin mistäkin syystä volvon tiskillä. Muut lähipiirin uuden sarjan volvot selvinnyt kylläkin ilman ongelmia.
Laita ihmeessä tänne(kin) showroomia, ei tosiaankaan liikaa näitä kutosia näy ja onhan nuo upeita
Voi ottaa koville kun on aika paljon enemmän herkkuja kuin siinä sun audissa oli Vaikkapa kylläpä esim. isäukon F15 30d piti rullata 210tkm ennen kuin ensimmäinen vika iski päälle (EGR-vika, näistä takaisinkutsu päällä).
Laita ihmeessä tänne(kin) showroomia, ei tosiaankaan liikaa näitä kutosia näy ja onhan nuo upeita
Kauan ollut mietteissä biimeri ja eritoten sen tavaramerkkinsä eli suoran kutvosensa kanssa ja siinä se nyt sitten on, ja sinänsä kiva ollut huomata että sen dieselversio on yksi huolettomimmista ( sinunkin autosi).
Herkkujen määrä on aivan 'älytön', aatihan oli varsin askeettinen joskin sen tietuntuma oli kyllä omaa luokkaansa joskin näitä ei oikein sopisi verrata, pelaavathan ne aivan eri sarjoissa
Comment