Announcement

Collapse
No announcement yet.

640 x-drive

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Palomies
    Bimmer Rookie
    • Nov 2011
    • 192
    • Home

    640 x-drive

    Avataas tälläinen osio.

    Ei taida ihan niin yleinen laite olla mitä on F1X laitteet. Tekniikka pitkälti samaa..?
  • TON-III
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2018
    • 480
    • Turku

    #2
    Ei varmaankaan, itse olen nyt ajellut viimeiset 2 viikkoa v.2012 DA X-Drive-mallilla

    Onkin sitten elämäni ensimmäisen biimeri, edellinen toisen saksalaisen nelarivalmiste eteni 100 kk./ 100 tkm. ilman yhden yhtä vikaa, beat that beemer ?
    Last edited by TON-III; 08-11-2018, 09:26.
    F13 640 DA X-Drive M-Sport -12

    Comment

    • E39Fin
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2013
      • 1759
      • HKI/Orimattila

      #3
      Originally posted by TON-III View Post
      Ei varmaankaan, itse olen nyt ajellut viimeiset 2 viikkoa v.2012 DA X-Drive-mallilla

      Onkin sitten elämäni ensimmäisen biimeri, edellinen toisen saksalaisen nelarivalmiste eteni 100 kk./ 100 tkm. ilman yhden yhtä vikaa, beat that beemer ?
      Voi ottaa koville kun on aika paljon enemmän herkkuja kuin siinä sun audissa oli Vaikkapa kylläpä esim. isäukon F15 30d piti rullata 210tkm ennen kuin ensimmäinen vika iski päälle (EGR-vika, näistä takaisinkutsu päällä). Upouusi V90 CC volvo ei päässyt kuin 7tkm kun alettiin käymään milloin mistäkin syystä volvon tiskillä. Muut lähipiirin uuden sarjan volvot selvinnyt kylläkin ilman ongelmia.

      Laita ihmeessä tänne(kin) showroomia, ei tosiaankaan liikaa näitä kutosia näy ja onhan nuo upeita
      Jaguar XF Sportbrake R-sport.
      E39 523iA Oxfordgreen

      Comment

      • mikae34
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 4947
        • Forssa

        #4
        Originally posted by TON-III View Post
        Ei varmaankaan, itse olen nyt ajellut viimeiset 2 viikkoa v.2012 DA X-Drive-mallilla

        Onkin sitten elämäni ensimmäisen biimeri, edellinen toisen saksalaisen nelarivalmiste eteni 100 kk./ 100 tkm. ilman yhden yhtä vikaa, beat that beemer ?
        Eiköhän ne viatkin sitten ala tulla tutuiksi...
        Auto on liikkumaväline.

        Comment

        • TON-III
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2018
          • 480
          • Turku

          #5
          Originally posted by E39Fin View Post
          Voi ottaa koville kun on aika paljon enemmän herkkuja kuin siinä sun audissa oli Vaikkapa kylläpä esim. isäukon F15 30d piti rullata 210tkm ennen kuin ensimmäinen vika iski päälle (EGR-vika, näistä takaisinkutsu päällä).
          Laita ihmeessä tänne(kin) showroomia, ei tosiaankaan liikaa näitä kutosia näy ja onhan nuo upeita
          Kauan ollut mietteissä biimeri ja eritoten sen tavaramerkkinsä eli suoran kutvosensa kanssa ja siinä se nyt sitten on, ja sinänsä kiva ollut huomata että sen dieselversio on yksi huolettomimmista ( sinunkin autosi).

          Herkkujen määrä on aivan 'älytön', aatihan oli varsin askeettinen joskin sen tietuntuma oli kyllä omaa luokkaansa joskin näitä ei oikein sopisi verrata, pelaavathan ne aivan eri sarjoissa
          F13 640 DA X-Drive M-Sport -12

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎