Tere,
Näyttäisi jäähdytin valskaavan aavistuksen verran kuskin puolen yläpäästä, ylävesiletkun liitoksesta. Kyseessä ilmeisesti vaurio jäähdyttimen lähdössä/tulossa, eli ei esim. ylävesiletkussa. Ei onneksi holvaa älyttömästi, vaan ennemminkin tihkuu hissukseen.
Autona on otsikonmukainen 1993 740 IAL automaatilla ja automaatti-ilmastoinnilla. Tuossa lienee jäähdyttimen yhteydessä myös vaihteisto- ja moottoriöljyn jäähdytys? Onko nuo jotain sellaista mitä pitää huomioida jäähdytintä vaihtaessa, eli onko ns. koko paketti vaihdettava?
Tuossa vielä kuvaa, josta en itse asiaa osannut tulkita:
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.d...50&hg=17&fg=05
Ensihommana tietty olisi ylävesiletkun irroitus jotta näkee vaurion paremmin. Mitähän materiaalia tuo syylärin lähtö/tulo on, eli voiko jollakin fiksillä järkevästi korjata?
Näyttäisi jäähdytin valskaavan aavistuksen verran kuskin puolen yläpäästä, ylävesiletkun liitoksesta. Kyseessä ilmeisesti vaurio jäähdyttimen lähdössä/tulossa, eli ei esim. ylävesiletkussa. Ei onneksi holvaa älyttömästi, vaan ennemminkin tihkuu hissukseen.
Autona on otsikonmukainen 1993 740 IAL automaatilla ja automaatti-ilmastoinnilla. Tuossa lienee jäähdyttimen yhteydessä myös vaihteisto- ja moottoriöljyn jäähdytys? Onko nuo jotain sellaista mitä pitää huomioida jäähdytintä vaihtaessa, eli onko ns. koko paketti vaihdettava?
Tuossa vielä kuvaa, josta en itse asiaa osannut tulkita:
http://www.realoem.com/bmw/partgrp.d...50&hg=17&fg=05
Ensihommana tietty olisi ylävesiletkun irroitus jotta näkee vaurion paremmin. Mitähän materiaalia tuo syylärin lähtö/tulo on, eli voiko jollakin fiksillä järkevästi korjata?
Comment