Elikkäs bimmerissä törmänny tämmöseen ongelmaan nyt pari kertaa viimeisen kuukauden aikana että ohjaustehostimen täyttösäiliöön jääny paine jostain kumman syystä? ja yön aikana sitten törkänny öljyä maahan jonninverran. Mistä johtuu että säiliöön jää paine? Öljyt käy kiertämässä takana putkia myöten ja tulee takaisin eteen. Mistä lähtisin vikaa etsimään? Letkuista? Tehostaja pitäny muutenkin helvetillistä ulvontaa välillä. Säiliö vedetty tyhjäks ja laitettu uudet nesteet, ääni loppu muutamaks viikoks ja tulee satunnaistesti takas. Hihnanpitäisi vaihtaa kunhan kerkiää. Kiitoksia etukäteen
E32 750 ohjaustehostin vuotaa
Collapse
X
-
Onko oikeat nesteet?? toimiiko tasonsäätö?? vai tarkoittaako toi kierto että tasonsäätö on poistettu ja kiertää pelkkiä letkuja pitkin??e34 540ia -94 Batmobile
candy-king
ex: e32 735i -89
e34 525i -89
-
Jotain tukosta siellä varmaankin on:think Jos kerta on pelannut aikaisemmin mutta nyt alkanut temppuilemaan.e34 540ia -94 Batmobile
candy-king
ex: e32 735i -89
e34 525i -89
Comment
-
Varmaankin paineakku sen puhaltaa pihalle sieltä. Laskeeko öljyntaso heti, kun laitat auton käyntiin?
Varmaankin sieltä joku venttiili päästää joko takaisin säiliöön tai vuotaa lävitseen jostakin.
Ootko varma, ettet ole vain auton sammutettuasi painellut jarrua niin monta kertaa, että paineakku laskee tyhjäksi? (Ja säiliö on "ylitäynnä" jolloin nesteet tulvii)1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
Jos E32 IL:ssä oleva tasonsäädön venttiili takana falskaa, niin se päästää pentosiinit läpi säiliöön ja sillon ne tulvii yli juurikin sieltä kannesta. Ongelman huomaa siitä kun perä laskee auton ollessa parkissa. Perän ei tulisi laskea senttiäkään vaikka auto on parkissa parikin viikkoa. Usein toi ongelma kyllä ilmenee vasta usean päivän seisottamisen jälkeen, mutta kaipa se voi tulla jo yhdenkin yön jälkeen??
Tossa vielä realoem:n kuva mahdollisesta viallisesta osasta. Se on kuvassa esine numero 8.
http://www.realoem.com/bmw/showparts...45&hg=33&fg=50
Comment
Comment