Moros,
Tuli tuossa talven jäljiltä otettua e32 tulille ja ajoin n. kilometrin lenkin jonka loppupuolella kääntyessä alkoi kuulua todella pahaa ääntä.
Ei siis semmoista pientä sihinää mitä joskus voi kuulua ohjaustehostimesta, vaan ihan kunnon "vollotusta".
Ajoin auton parkkiin ja sammutin jolloin ilmoitti tehostimen ölkän olevan vähissä.
Kotiin piti päästä joten käynnistin auton jolloin käynnistäessäkin nähtävästi ohjaustehostimen pumppu rääkäisi aika ilkeän kuuloisesti. Myös paikaallaan ollessa jonkinlaista vollotusta kuului mutta koveni todella pahaksi kääntäessä.
Ajelin 200m matkan vielä kotiin.
FB ryhmässä tätä jo kyselin ja heittivät että ei välttämättä ole pumppu vielä tuollaisesta paskana? ja ölkän lisäyksellä tulee kuntoon ja siellä voi kuulemma olla ilmaakin?
Mitä mieltä raati on täällä?
Lisäksi ölkäntäyttö kannessa lukee Pentosin CHF 7.1. Kysymys kuuluu voiko tähän nyt lisätä mitään muutakuin juuri ja vain tuota?
Kiitoksia
Tuli tuossa talven jäljiltä otettua e32 tulille ja ajoin n. kilometrin lenkin jonka loppupuolella kääntyessä alkoi kuulua todella pahaa ääntä.
Ei siis semmoista pientä sihinää mitä joskus voi kuulua ohjaustehostimesta, vaan ihan kunnon "vollotusta".
Ajoin auton parkkiin ja sammutin jolloin ilmoitti tehostimen ölkän olevan vähissä.
Kotiin piti päästä joten käynnistin auton jolloin käynnistäessäkin nähtävästi ohjaustehostimen pumppu rääkäisi aika ilkeän kuuloisesti. Myös paikaallaan ollessa jonkinlaista vollotusta kuului mutta koveni todella pahaksi kääntäessä.
Ajelin 200m matkan vielä kotiin.
FB ryhmässä tätä jo kyselin ja heittivät että ei välttämättä ole pumppu vielä tuollaisesta paskana? ja ölkän lisäyksellä tulee kuntoon ja siellä voi kuulemma olla ilmaakin?
Mitä mieltä raati on täällä?
Lisäksi ölkäntäyttö kannessa lukee Pentosin CHF 7.1. Kysymys kuuluu voiko tähän nyt lisätä mitään muutakuin juuri ja vain tuota?
Kiitoksia
Comment