Elikkä vaihdettii alustan kaikki puslat ja jouduttiin ottamaan takajarrut ja kelkan jarruputken irti muutamaksipäiväksi sekä edestä otettii hetkeksi irti laitettoii takaisin ja nyt kun auto on nipussa piti alkaa ilmaamaan jarruja mutta ohjaustehostimen säiliöstä tulee nesteet ulos kun painaa jarrua? ?? Että mitenkäs nyt ilmaus? Ainoa mikä teetti tuskaa niin kuskin puolen mäntään joutui käyttämään voimaa että painui kasaan jotta mahtui uudet levyt ja palat, muut painuikin nätisti sisään? Missä vika ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
730 e32 jarrujen ilmaus?
Collapse
X
-
Originally posted by Muurahainen View PostMinkäslainen 730 sinulla on?
Olin jotenkin käsityksessä että jarruissa ei ole mitään yhteyttä ohjaustehostimeen. Ainakin omassa oli ihan alipainetehostetut jarrut.
Comment
-
-
Originally posted by Visa Halme View PostAinoa mikä teetti tuskaa niin kuskin puolen mäntään joutui käyttämään voimaa että painui kasaan jotta mahtui uudet levyt ja palat, muut painuikin nätisti sisään? Missä vika ?-Dodge Charger -73
-Mercedes-Benz GLK
-VW Transporter
Comment
-
-
Originally posted by Rockford View PostMäntä ruosteessa ja nyt omistat jumittavat jarrut. AINA jarruremppaa tehdessä satulat osiksi ja mäntä käteen, ruosteet ja syöpymät pois. Vasta sen jälkeen nippuun. Noin tehnyt vuodesta -98 ja olen tainnut yhdet ruosteettomat männät tavata.
Comment
-
-
Originally posted by Visa Halme View PostKyllä taitaa mennä satula pöydälle, kun jarrun painaminen työntää öljyt ulos säiliöstä:/, jees kiitoksia ! Huomenna alkaa irrotteleen
Muutenhan se tulisi aina ulos kovassa jarrutuksessa.
Comment
-
-
Jarrut ilmattu , nesteen pinnan nousu rauhoittui kun jarrut otettiin osiksi ja tiivisteet vaihdettii ja tämä jumittunut mäntä uusittii, rasvaprässillä lähti. Mutta polkimen saa pohjaan kun voimalla pitää pitemmän aikaa, Onko ilma taskuja mahdollisesti jossain?, tosin 200-0 pysähtyy helposti ilman että pohjaan kerkee menemään mutta olisi hyvä korjata tämäkin nyt vielä
Comment
-
-
Originally posted by Visa Halme View PostJarrut ilmattu , nesteen pinnan nousu rauhoittui kun jarrut otettiin osiksi ja tiivisteet vaihdettii ja tämä jumittunut mäntä uusittii, rasvaprässillä lähti. Mutta polkimen saa pohjaan kun voimalla pitää pitemmän aikaa, Onko ilma taskuja mahdollisesti jossain?, tosin 200-0 pysähtyy helposti ilman että pohjaan kerkee menemään mutta olisi hyvä korjata tämäkin nyt vielä
Jos siellä on ilmaa niin mun kokemukset on niin että se poljin on joustava, mutta pidettäessä stabiili. ABS vehkeissä saa ruilutella jonkin aikaa nestettä syysteemistä läpi, että kaikki kuplat häviää. Kun kerran noin kauan päässyt valumaan tyhjäksi.
Tuo sinun "pohjaan painuminen ajan kanssa" viittää mieelstäni siihen, että jarrusylinteri polkimen päässä on tullut tiensä päähän. Siitä tulee ohivuotoa takas jarrunestesäiliöön.
Se jarrunestesäiliön pinnan kohoaminen jarruttaessa ei ole missään tekemisissä jumiutuneiden satulan mäntien kanssa...
Korjatkaa joku jos logiikka on väärin, mutta ideoita ja apuja kai tässä pyydettiin.
T AV 730iA '92e60 550iA - e32 730iA - Freude am Fahren
Comment
-
-
Originally posted by asvirkku View PostMoi,
Jos siellä on ilmaa niin mun kokemukset on niin että se poljin on joustava, mutta pidettäessä stabiili. ABS vehkeissä saa ruilutella jonkin aikaa nestettä syysteemistä läpi, että kaikki kuplat häviää. Kun kerran noin kauan päässyt valumaan tyhjäksi.
Tuo sinun "pohjaan painuminen ajan kanssa" viittää mieelstäni siihen, että jarrusylinteri polkimen päässä on tullut tiensä päähän. Siitä tulee ohivuotoa takas jarrunestesäiliöön.
Se jarrunestesäiliön pinnan kohoaminen jarruttaessa ei ole missään tekemisissä jumiutuneiden satulan mäntien kanssa...
Korjatkaa joku jos logiikka on väärin, mutta ideoita ja apuja kai tässä pyydettiin.
T AV 730iA '92
Ja neste nousi tehostajassa?
Luulin tosin että näitä jarruja olisi vain 750:ssä.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostTässä laitoksessa oli ilmeisesti ne pumpulla tehostetut hydraulijarrut?
Ja neste nousi tehostajassa?
Luulin tosin että näitä jarruja olisi vain 750:ssä.
Comment
-
Comment