Kyseessä siis M70 moottori jossa HC 1400 tyhjäkäynnillä, mutta HC putoaa normaaliksi n.2000 kierroksen jälkeen. Selvästi ei käy kaikilla pytyillä, tai palotapahtuma on huono tyhjäkäynnillä.
Muut päästöarvot normaalit.
Tässä lista uusista osista ja tarkastetuista asioista:
-Ei imuvuotoja (tarkastettu perusteellisesti)
-uudet originaali tulpanjohdot, virranjakajankannet, pyörijät, tulpat ja puolat
-moottorinohjausyksiköt toimii
-ei katteja (alkuperäinen cat-delete versio)
-ei vikakoodeja
-ilmamassamittaritkin toimii
Itse epäilen syyksi joko vuotavaa suutinta/jotain suutinongelmaa, tai rikkoontunutta koneen vedenlämmönanturia, joka sotkee sytytyksen.
Tuleeko kenellekään mieleen mistä muusta voisi olla kysymys? Ehdotuksia otetaan vastaan vika- ja tarkistuskohteista.
Laitoin tän saman viestin muuten tonne 8-sarjan palstalle, kun sielläkin varmaan on m70 koneen tietäjiä.
Muut päästöarvot normaalit.
Tässä lista uusista osista ja tarkastetuista asioista:
-Ei imuvuotoja (tarkastettu perusteellisesti)
-uudet originaali tulpanjohdot, virranjakajankannet, pyörijät, tulpat ja puolat
-moottorinohjausyksiköt toimii
-ei katteja (alkuperäinen cat-delete versio)
-ei vikakoodeja
-ilmamassamittaritkin toimii
Itse epäilen syyksi joko vuotavaa suutinta/jotain suutinongelmaa, tai rikkoontunutta koneen vedenlämmönanturia, joka sotkee sytytyksen.
Tuleeko kenellekään mieleen mistä muusta voisi olla kysymys? Ehdotuksia otetaan vastaan vika- ja tarkistuskohteista.
Laitoin tän saman viestin muuten tonne 8-sarjan palstalle, kun sielläkin varmaan on m70 koneen tietäjiä.
Comment