Onko minkälaisia käyttökokemuksia? Ja mitä tulisi erityisesti katsoa ostaessa? Onko 270tkm liian paljon ajettu?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e32 750
Collapse
X
-
Parin viikon kokemuksella voim sanoa että upeaa kyytiä 270000 ei luulis tuolle koneelle vielä paljoa olevan. 270000 ajettu V12 ja hyvältähän tuo sisuskaluiltaan näyttää jos likaisuutta ei huomioida. Ja kuten kaikissa autoissa joissa KAIKKI toimii sähköllä kannattaa varmistaa että ne sähköt on kanssa kunnossa. Omassa yksilössä mittaristo alkoi viikonloppuna v*ttuilemaan...
Edit: Hokasin vasta että Freed on Lahdesta, ei muuta ku lisää V12 kalustoa Lahteen!
Comment
-
-
Ainakin nuo vanhemman pään mallit taitaa olla sillä surullisen kuuluisalla 4HP24 automaagilla varustettuja, noissahan on tyyppivikana sen kytkinpakka A:n leipominen. Tietysti alustan puslat yms. on kulutustavaraa noilla auton painoilla mutta niinhän ne tuppaa aina olemaan. Ohjauksen klappi jos on simpukasta kotoisin niin on hieman ikävässä paikkaa säätää.
http://bmwe32.student.utwente.nl/ <- tuolla on paljon asiaa e32 ja varsinkin 750 ropaamisesta, mm. runsaasti moottoripornoa sisältäen esim. kuvitetun stoorin kun tuo v12 pata lyöty osiksi. Kannataa lukea, juttua myös automaattisen tasonsäädön sielunelämästä jne.BMW-ALPINA E46 B3 3.3 #527
Comment
-
-
Niin tässä autossa varsinkin on hyvä muistaa se periaate, että ne eivät olleet uutena persaukisten autoja ja eikä ne todellakaan ole sitä käytettynä. Eli osat ovat kalliimpia kuin normiautossa ja varmasti V12:n kohdalla vähän heikompi saatavuuskin. Hieno auto se on, mutta "halpaa" se ei ole, jos jotain kilahtaa.
Comment
-
-
vanhemmissa 750:ssä on usein nuo huoltotoimenpiteet jätetty vähemmälle huollon hinnakkuuden vuoksi. kannattaa tarkkaan valita hyvä yksilö jossa on huoltokirja. jos osto vaiheessa rupeaa liikaa säästeleen ja tyytyy huonompaan yksilöön muka rahaa säästääkseen niin se kostautuu varmasti myöhemmin, ja kun tuo V12 laukeaa niin halvaks sen korjaaminen ei todellakaan tuleE63 AMG. E500 ja iso ässä väkevällä mökki öljy moottorilla. Joskus ehkä vielä bemari
Comment
-
-
Kannattaa samantien tuoda/tuottaa varaosaauto saksasta.... joku vähän peltiryppynen ei maksa juuri mitään.Saab 99 -75 - Mazda 323 -88 - BMW 728 -78 E23 - BMW 316 -88 E30 - Opel Kadett D -87 - BMW 325i -88 E30 - BMW 325i -91 E36 - BMW 540iA -93 E34 - BMW 328i -95 E36 touring - BMW 528iA -96 E39 touring - BMW 735iA -97 E38 - Volvo S60 -01 - BMW 330dA -05 touring
Comment
-
-
Originally posted by Freedmillos se laatikko sitten vaihtuu parempaan?BMW-ALPINA E46 B3 3.3 #527
Comment
-
-
Originally posted by aa750illisäkoekumuksia kannattaa lukea nettisivuiltani.
http://kotisivu.mtv3.fi/e32/Pihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net
Comment
-
-
E32 750
Olen nyt 2 vuotta ajanut ympärivuoden -88 750:llä ja ei voi muuta kuin kehua..öljyt olen vaihtanut huoltovalojen mukaan muuta ei ole tarvinnut tehdä. Nyt otin imusarjat irti kun toisen puolen imusarjan tiivisteet rupesi vuotaan ja samalla vaihdoin venttiilivarren kumit jotka oli aivan loppu.
Lopputulos oli erittäin tasainen tyhjäkäynti. Kiitos sivun http://bmwe32.student.utwente.nl/ tein suurimman osan työstä itse. Hinasin auton venttiilivarren kumien vaihtoon alan liikkeesee kun niillä oli siihen sopiva työkalu.Jos tälläisen auton ostaa kannattaa varautua tekemään huoltoja itse koska näistä autoista ei paljon tiedetä huoltoliikkeissä...joutuu maksaan opettelusta.V12 rules
Comment
-
Comment