Announcement

Collapse
No announcement yet.

E23,32 jne jarrupommi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Incarnated
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2008
    • 450
    • Seinäjoki

E23,32 jne jarrupommi

Olisiko kellään jäänyt vanhaa rikkinäistä jarrusysteemin paineakkua talteen ja halua auttaa vähän tutkimuksissa. Ajattelin ihan mielenkiinnosta perehtyä koska olen töissä firmassa jossa tehdään ko. kapistuksia jos kokeilis tehdä emännän autoon korvaavan ratkaisun...

Tarvetta olisi joko koko pötikälle, postit voin maksaa tai mittojen ja kierteiden mittailua, niin saisi jonkinmoisen aloituspisteen

http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw
  • herja
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2003
    • 1649

Mä ostin Febin pommin omaan E32 750i -89:n. Se ei sovi suoraan koska pommin hydrauliliitos on erilainen mutta paikallisesta liikkeestä löytyi osat millä pommin saa toimimaan.
    Retard Member

Comment

• Kiko750
      BTCF Member
      • Oct 2009
      • 361
      • Oulu/Finland

Saman tein. Kiinnikkeen joutu myös askartelemaan pellistä FEBI:n pommille (orgiksessa kiinnike on hitsattu pommiin). Hyvin alko pelittään ja loppu herjat jarrupaineista

Originally posted by herja View Post
      Mä ostin Febin pommin omaan E32 750i -89:n. Se ei sovi suoraan koska pommin hydrauliliitos on erilainen mutta paikallisesta liikkeestä löytyi osat millä pommin saa toimimaan.

Comment

• holmes
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2005
        • 351
        • Porvoo Connection

Kiitos tiedosta!!
        Sir! I have a plan.

Comment

• |parsakaali|
          Bimmer Fanatic
          • Jan 2005
          • 997

Minulta löytyisi tukki ja pommi. Pommi n.5v vanha

Comment

• herja
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2003
            • 1649

Originally posted by Kiko750 View Post
            Saman tein. Kiinnikkeen joutu myös askartelemaan pellistä FEBI:n pommille (orgiksessa kiinnike on hitsattu pommiin). Hyvin alko pelittään ja loppu herjat jarrupaineista
            Vähän hidasta keskustelua mutta mä laitoin kyllä ihan alkuperäsillä kiinnikkeillä. Porasin pistehitsit irti vanhasta pommista, yläkiinnike meni adapteripalikan alle kivasti ja alakiinnikkeen laitoin paikalleen ja liimamassalla uuteen pommiin kiinni.

Pistehitsejä poratessa on syytä olla varma, että vanha pommi on rikki tai sit porata varovasti. Siellä on ihan hyvä paine sisällä.
            Retard Member

Comment

• Kiko750
              BTCF Member
              • Oct 2009
              • 361
              • Oulu/Finland

Juu, hyvä tulee noin tehtynä! Enemmän OEM henkinen
              Ajatettelin että ei ole niin väliksi kun ei se mihinkään näy. Ja liittimenkin joutui vaihtamaan kun Febin pommissa oli erilainen kuin orggiksesa.

Originally posted by herja View Post
              Vähän hidasta keskustelua mutta mä laitoin kyllä ihan alkuperäsillä kiinnikkeillä. Porasin pistehitsit irti vanhasta pommista, yläkiinnike meni adapteripalikan alle kivasti ja alakiinnikkeen laitoin paikalleen ja liimamassalla uuteen pommiin kiinni.

Pistehitsejä poratessa on syytä olla varma, että vanha pommi on rikki tai sit porata varovasti. Siellä on ihan hyvä paine sisällä.

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎