Announcement

Collapse
No announcement yet.

E32 -92 m30b30 moottorin vaihto + laatikko ongelma?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Teemake
    Newbiemmer
    • May 2013
    • 10
    • Tampere

    E32 -92 m30b30 moottorin vaihto + laatikko ongelma?

    Projekti on aina projekti!

    Seiskasta meni "odotetusti" vedet ja öljyt sekaisin, joten tässä likviditeettitilanteessa päädyin vaihtomoottoriin. Alkuperäisen m30b30 moottorin tilalle vaihdettiin nettivaraosasta m30b30 vaihtokone joka teknisesti kuulostaa ja käy hyvin! ..Ainoa ongelma on, että seiska ei ole liikkunut tämän jälkeen eteen eikä taakse.

    Automaattilaatikko tottakai! Jonka keppiä kun liikuttaa näkyy vaihteistossa oleva vaihde mittaristossa MUTTA seiska ei vaan liiku.

    Mikä avuksi?

    Voiko automaattilaatikossa olla jokin ajonesto moottorilta?

    Onko eri vuosimallien moottoreilla ja automaattilaatikoilla yhteensopivuusongelmia?

    Vai onko laatikko mennyt vain paskaksi moottorin vaihdossa? :|

    :think :think :think
  • peto2
    BTCF Member
    • Jan 2007
    • 8262
    • Järvikylä (Nakkila)

    #2
    Originally posted by Teemake View Post
    Projekti on aina projekti!

    Seiskasta meni "odotetusti" vedet ja öljyt sekaisin, joten tässä likviditeettitilanteessa päädyin vaihtomoottoriin. Alkuperäisen m30b30 moottorin tilalle vaihdettiin nettivaraosasta m30b30 vaihtokone joka teknisesti kuulostaa ja käy hyvin! ..Ainoa ongelma on, että seiska ei ole liikkunut tämän jälkeen eteen eikä taakse.

    Automaattilaatikko tottakai! Jonka keppiä kun liikuttaa näkyy vaihteistossa oleva vaihde mittaristossa MUTTA seiska ei vaan liiku.

    Mikä avuksi?

    Voiko automaattilaatikossa olla jokin ajonesto moottorilta?

    Onko eri vuosimallien moottoreilla ja automaattilaatikoilla yhteensopivuusongelmia?

    Vai onko laatikko mennyt vain paskaksi moottorin vaihdossa? :|

    :think :think :think
    Oliko turbiini kiinni vetolevyssä vai laatikossa laatikkoa asennettaessa?
    F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
    ex:
    E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
    Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
    Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
    Nakkaa privaa jos tarvetta.

    Comment

    • Teemake
      Newbiemmer
      • May 2013
      • 10
      • Tampere

      #3
      Originally posted by peto2 View Post
      Oliko turbiini kiinni vetolevyssä vai laatikossa laatikkoa asennettaessa?

      Turbiini ollut kiinni kokoajan laatikossa. Moottorin vaihdoin jälkeen seiska ajettu tallista pihalle muutama metri mutta kun viikon päästä koitettu ajaa takaisin talliin niin ei liiku eteen eikä taakse :think

      Comment

      • Muurahainen
        BTCF Member
        • Dec 2006
        • 9194
        • Nurmijärvi

        #4
        Originally posted by Teemake View Post
        Turbiini ollut kiinni kokoajan laatikossa. Moottorin vaihdoin jälkeen seiska ajettu tallista pihalle muutama metri mutta kun viikon päästä koitettu ajaa takaisin talliin niin ei liiku eteen eikä taakse :think
        Sitten tuskin öljypumppu mitä peto2 tuossa varmaan epäili menneeksi.

        Oliko jäähdytin irti? Tuliko paljon öljyä pois vaihteistosta?
        Kuuluuko mitään ääntä perän suunnalta? Ettei vain olisi vetarin tumppi irti perästä?

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎