e32 vm90 ja sitä koskien edelleen pari kysymystä.
Huomasin, että syylärin etuosassa on jokin "tuuletin", mikä siis näkyy maskin reiistä. Mikä merkitys sillä on ja milloin sen pitäisi pyöriä. Nyt näyttää, ettei se pyöri koskaan. Näyttäisi, että sitä ohjataan sähköisesti. Tämä tuli siitä mieleen, kun moottorin lämpötilat ihan ok, puoli välissä tai vähän alle ajossa, mutta jos auto paikallaan vähän pidempään ja käynnissä, niin lämpötila nousee, ehkä millin yli puolivälin...onkohan ihan ok? Tämä pelko edellisen e30 kansi ongelmista johtuen.
Toinen kysymys; automaattilaatikko toimii hienosti, mutta onko normaalia, että D-asennossa paikallaan jarrulla ollessa ja kun vapautan jarrun, lähtee aika nopeasti liikkeelle ilman kaasua, eli tyhjäkäynnillä vetää aika lujaa? Joku american car harrastaja meinasi, että vetäisi liian lujaa. Mistä muuten näen, minkä tyypin laatikko minulla on ja miten pääsen tarkistamaan öljyn määrän?
Kiitokset!
Huomasin, että syylärin etuosassa on jokin "tuuletin", mikä siis näkyy maskin reiistä. Mikä merkitys sillä on ja milloin sen pitäisi pyöriä. Nyt näyttää, ettei se pyöri koskaan. Näyttäisi, että sitä ohjataan sähköisesti. Tämä tuli siitä mieleen, kun moottorin lämpötilat ihan ok, puoli välissä tai vähän alle ajossa, mutta jos auto paikallaan vähän pidempään ja käynnissä, niin lämpötila nousee, ehkä millin yli puolivälin...onkohan ihan ok? Tämä pelko edellisen e30 kansi ongelmista johtuen.
Toinen kysymys; automaattilaatikko toimii hienosti, mutta onko normaalia, että D-asennossa paikallaan jarrulla ollessa ja kun vapautan jarrun, lähtee aika nopeasti liikkeelle ilman kaasua, eli tyhjäkäynnillä vetää aika lujaa? Joku american car harrastaja meinasi, että vetäisi liian lujaa. Mistä muuten näen, minkä tyypin laatikko minulla on ja miten pääsen tarkistamaan öljyn määrän?
Kiitokset!
Comment