Tere !
Pöydällä on ZF4HP24. Öljypohjassa ja magneeteissa oli mujua ja öljykin lievästi tummaa.
Mitä mieltä olette, riittääkö pakka A:n levyjen vaiihto vai pitääkö leväyttää koko loota.
Yhdessä solenoidissa oli resistanssi hieman raja-arvon ulkopuolella (ylitys luokkaa 0,5 ohm). Onko vain normaalia kulumista vai ?
Nopeusanturin arvo oli 1 kohm, vaikka ohjearvo n. 250ohm. Tosin lämpötila ei ollut ohjeen mukainen 22 astetta. Liekö syytä vaihtaa ?
Mitäpä muuta kannattaisi huomioida (ohjainlaitteet yhteensopivuus on huomioitu)
Ja mistä osat Suomesta ja/tai muualta.
Kiitokset tietäjille.
Pöydällä on ZF4HP24. Öljypohjassa ja magneeteissa oli mujua ja öljykin lievästi tummaa.
Mitä mieltä olette, riittääkö pakka A:n levyjen vaiihto vai pitääkö leväyttää koko loota.
Yhdessä solenoidissa oli resistanssi hieman raja-arvon ulkopuolella (ylitys luokkaa 0,5 ohm). Onko vain normaalia kulumista vai ?
Nopeusanturin arvo oli 1 kohm, vaikka ohjearvo n. 250ohm. Tosin lämpötila ei ollut ohjeen mukainen 22 astetta. Liekö syytä vaihtaa ?
Mitäpä muuta kannattaisi huomioida (ohjainlaitteet yhteensopivuus on huomioitu)
Ja mistä osat Suomesta ja/tai muualta.
Kiitokset tietäjille.
Comment