Joo, eli toinen herkku pidon hallintaan eli lukkoperä löytyy, mutta millainen homma olisi asentaa tuohon ASC luistonesto? Eikös se käytä samoja antureita kuin ABS?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
ASC lukkoperälliseen e32:seen?
Collapse
X
-
Kattelin tuota ETK:ta, ja sain sellaisen käsityksen, että ABS-ohjausbokseja on kahdenlaisia, ASC:llä ja ilman. Lisäksi sieltä löytyi ASC-switch, joka tarkoittaa ilmeisesti ohjaamoon tulevaa ASC-kytkintä. Riittäisikö siis tuon ABS-yksikön vaihto ja asc-kytkimen asennus toimivan luistoeston saamiseen? Entä vaikeuttaako lukkoperä tilannetta jotenkin? Auto on m30 730i manuaalilla.EX: 730i -89
Comment
-
-
Originally posted by cool10Kattelin tuota ETK:ta, ja sain sellaisen käsityksen, että ABS-ohjausbokseja on kahdenlaisia, ASC:llä ja ilman. Lisäksi sieltä löytyi ASC-switch, joka tarkoittaa ilmeisesti ohjaamoon tulevaa ASC-kytkintä. Riittäisikö siis tuon ABS-yksikön vaihto ja asc-kytkimen asennus toimivan luistoeston saamiseen? Entä vaikeuttaako lukkoperä tilannetta jotenkin? Auto on m30 730i manuaalilla.
Tuo luistonesto sekoaa, jos perässä on olemassa lukko. Eli tuota ASC:tä on kahta mallia. ASC ja ASC+T. Noita pelkkiä ASC:itä taitaa olla enemmän tarjolla, kuin noita ASC+T:itä.Maserati 4200 Coupe GT
Ford focus 1.6i
ex:
BMW 320d E90 -05
Porsche boxster 986 2.5 -98
VW Golf 1.6 -90
BMW 850i -91
Nissan KingCab 2.5d 4x4 -90
BMW 316i E36 -91
Nissan Sunny 1.3 -87
Ford Scorpio 2.0i
Comment
-
-
Originally posted by Epäuskollinen autoilijaTuo luistonesto sekoaa, jos perässä on olemassa lukko. Eli tuota ASC:tä on kahta mallia. ASC ja ASC+T. Noita pelkkiä ASC:itä taitaa olla enemmän tarjolla, kuin noita ASC+T:itä.EX: 730i -89
Comment
-
-
Originally posted by cool10ETK:ssa noita ei ollut eritelty muuten, kuin että toisen boksin kohdalla valmistus loppui 09/1990 ja toisen alkoi silloin. Voiko tuosta päätellä kumpi on kumpi?
Sen verran taisivat siellä tietää, että tuo ASC+T on ollu vakiona vain 800:en bemarin manuaali vaihteisissa versioissa. Automaattivaihteisiin sen on saanu vain lisävarusteena. Uskoisin, että tuon pelkän ASC:n löytää varmimmin sellaisesta autosta, jossa on olemassa lukkoperä paikoillaan.
Eli jos on romuttamolta noita ASC vermeitä hommaamassa, niin selvittää, että onko siinä purkuautossa lukkoperä. Jos autossa on ASC ja lukkoperä, niin silloin tuossa ASC:ssä ei ainakaan ole T:tä.
Toivottavasti tuli selitettyä tarpeeksi sekavasti.Maserati 4200 Coupe GT
Ford focus 1.6i
ex:
BMW 320d E90 -05
Porsche boxster 986 2.5 -98
VW Golf 1.6 -90
BMW 850i -91
Nissan KingCab 2.5d 4x4 -90
BMW 316i E36 -91
Nissan Sunny 1.3 -87
Ford Scorpio 2.0i
Comment
-
-
Originally posted by cool10ETK:ssa noita ei ollut eritelty muuten, kuin että toisen boksin kohdalla valmistus loppui 09/1990 ja toisen alkoi silloin. Voiko tuosta päätellä kumpi on kumpi?Maserati 4200 Coupe GT
Ford focus 1.6i
ex:
BMW 320d E90 -05
Porsche boxster 986 2.5 -98
VW Golf 1.6 -90
BMW 850i -91
Nissan KingCab 2.5d 4x4 -90
BMW 316i E36 -91
Nissan Sunny 1.3 -87
Ford Scorpio 2.0i
Comment
-
-
Originally posted by Epäuskollinen autoilijaNoita ASC:itä on ilmeisesti saanut aina +T:llä tai ilman. Toisin sanoen tuosta vuosimallista ei paljoa voi päätellä.
Jos nyt siis haen jostain purkuautosta tollasen boksin ja kytkimen, niin tarvitsenko muuta?EX: 730i -89
Comment
-
-
Threadi kuin tilauksesta. Mistä löysit noita bokseja? Käytitkö tuota RealOEM.com-sivustoa. Ajatuksena itsellä ollut, että onko mahdollista ottaa vermeitä 540iA:sta 525tdsA:an samalla periaatteella, eli boksi ja kytkin. Tilanne sama, eli itellä lukkoperä jne.Ford S-Max 2.0
Kilpuri VW Golf III VR6
ex:
F11 535d xdrive M-sport, E60 530ix M-Sport, F10 535d M-sport, E46 320d touring M-sport II, E34 525tdsa touring, E30 324td touring, E30 318i, M20B20
Comment
-
-
Originally posted by HappoThreadi kuin tilauksesta. Mistä löysit noita bokseja? Käytitkö tuota RealOEM.com-sivustoa.EX: 730i -89
Comment
-
Comment