Tätä seuraan mielenkiinnolla. Nuo on oikeita Bemareita nykyisiin huonolaatuisiin kyhäelmiin verrattuna.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMV 750i
Collapse
X
-
Joudun ikävä kyllä tuotamaan kaikkille kuolaajille (itseni mukaanlukien) pettymyksen. Myyjän kaikista vakkuuteluista huolimatta, auto ei ollut kuvaillun kaltaisessa kunnossa. Jään odottamaan oikean neitokaisen saapumista luokseni.Originally posted by Kraftwerk View PostTätä seuraan mielenkiinnolla. Nuo on oikeita Bemareita nykyisiin huonolaatuisiin kyhäelmiin verrattuna.E34 Touring 1992
Comment
-
-
Originally posted by sale78 View PostJoudun ikävä kyllä tuotamaan kaikkille kuolaajille (itseni mukaanlukien) pettymyksen. Myyjän kaikista vakkuuteluista huolimatta, auto ei ollut kuvaillun kaltaisessa kunnossa. Jään odottamaan oikean neitokaisen saapumista luokseni.Käyttis 2022 330e xDrive M sport
Projekti 1987 735i manual It’s a hybrid. It burns gas and oil
A redline a day keeps the mechanic away / 2020 KTM EXC 250 tpi 6days = 2t 4eva
http://velkakello.fi/
Ystävä myy e23,e24,e30,e34,e36 jne. esitteitä/kirjallisuutta
https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=405486
Comment
-
-
+30 vuotias auto ja käytännössä viimeiseen 10 vuoteen ajettu… todellisuus monesti iskee kasvoille kun auton näkee ja alkaa mahdollisten korjauskustannusten hintaa laskemaan.
Ikuisen kaverin ja työmaan näistä saa helposti, jos haluaa.
Jossain tämä myynnissä vai puskaradion kautta?G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Comment
-
-
Originally posted by ritariässä View Post+30 vuotias auto ja käytännössä viimeiseen 10 vuoteen ajettu… todellisuus monesti iskee kasvoille kun auton näkee ja alkaa mahdollisten korjauskustannusten hintaa laskemaan.
Ikuisen kaverin ja työmaan näistä saa helposti, jos haluaa.
Jossain tämä myynnissä vai puskaradion kautta?
Originally posted by peeämwee View PostMitä kaikkea vikaa löytyi?
Siinä kyseinen yksilö: https://www.bytbil.com/sodermanlands...-1249-16656788 Kuvissa on 10xparemman näköinen kuin livenä, toki photoshoppauksen näki hetiE34 Touring 1992
Comment
-
-
Originally posted by sale78 View Post.
Ilmastointi ei toiminut, ruostetta oli siellä täällä vaikka ei pitänyt olla, pikseleitä puuttui paljon, mut ajotuntumasta tuli lopullinen ei.
Siinä kyseinen yksilö: https://www.bytbil.com/sodermanlands...-1249-16656788 Kuvissa on 10xparemman näköinen kuin livenä, toki photoshoppauksen näki hetie39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Comment
-
-
Vanha auto joka viime vuosina ( oletus ) lähinnä ajamaton, ilmastointi ihan pikkujuttu, pikselivikaa näissä 99% autoissa ellei korjattu.
Oliko ajotuntuma epämääräisen lötkö vai ajamattomuuden lisäksi täristäväkin.
Vaikka siistin näköinen, monivärisyys häiritsee kuvissa pahasti ja jos hyvän haluaa, ainakin kyljet saa maalata ja samalla ne varmaan ovisaumat ym luonnolliset ruosteet.
Eteläisemmän ruotsin autot jos talvella ajetaan, saavat mukavan suolasaastan päällensä.Last edited by ritariässä; 25-02-2023, 14:59.G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä
Comment
-
-
Jossain täällä on omakohtaisia kokemuksia 16v (?) takaa, kun talouteen tuli 750iA -88 vähäksi aikaa. Autolla oli ajettu jo paljon, lähempänä 300tkm mutta se oli ollut seniori-harrastajan korjattavana ja hänen mukaansa lähes koko alusta oli uusittu. Ja se myös tuntui, auto kulki kuin juna.
Jos alustassa ei ole EDC-iskunvaimentimia tms vuosikertakivaa, niin jos vain varaosina saa, niin E32 voi olla hyvinkin laitettavissa ajokuntoon? Tuo on kuitenkin jo 34-vuotias ja ilmoitettu ajomäärä on melko vähäinen, jos se on muutakin kuin joku lukema mittaritaulussa.
Omalla kohdalla ei koskaan tottunut lyhyenä omistusaikana siihen painetehosteiseen jarrujärjestelmään. V12 oli hyvä kokemus, tuo 450Nm lähtee hyvinkin alarekisteristä.BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
-
Originally posted by jaskap View PostMoottorin ohjaus pitää synkronoida...Eihän me Etelä-Pohjalaiset ihan täydellisiä olla. Meiltä puuttuu heikkoudet.
Vanha Uuden liiton mies...
Comment
-
-
Originally posted by ritariässä View Post+30 vuotias auto ja käytännössä viimeiseen 10 vuoteen ajettu… todellisuus monesti iskee kasvoille kun auton näkee ja alkaa mahdollisten korjauskustannusten hintaa laskemaan.
Mutta huono yleiskunto tarkoittaa joko halpaa autoa tai jää ostamatta, ei vain kannata. Käsitellyt myyntikuvat ovat jo kusetuksen puolella, se on heti iso varoitusmerkki kun myyntiehostuksellakin saa ihan siistin näköisen auton vähäksi aikaa.
Vaan kilometreistä: Minullahan on siis kaksi, -87 on 160t ajettu ja -89 on kerännyt muhkeat 440t mittariin.
-87:ssa on jarruvika: Jarrut jäävät päälle kun pääsylinteri jumittaa ja se on ihan vakiovika pitkään seisseessä autossa: Käyttötangon muovipusla (pääsylinterin sisällä) turpoaa niin että tanko ei enää liiku. Jatkuvasti ajossa olevassa autossa tanko kuluttaa puslaa sen verran että se ei täysin hirtä kiinni. ATE vielä tehny tuosta pääsylinteristä sellaisen että se ei käytännössä ole purettava, aika ahterista.E32 750i, -87
E32 750il, -89
Comment
-
-
Originally posted by jaskap View PostNoh. Kysymyksessä on 80-luvun V12 moottorinen tuote täynnä aikansa hienoinpaa tekniikkaa, joten ihan mitä vain voi löytyä. Ja moottorinohaukseen ei pääse noin vain INPAlla kiinni, jos on alkupään tuote.
Tai ainakin tuo -89 osaa: Check engine-valoon vain polttimo ja kas kummaa, sieltä tulee "stomp test"illä (1) vilkkukoodina mahdolliset viat.
Tämä tietenkin on mittaristoversiokohtainen ominaisuus, mutta jos on valkoinen tausta mittaristossa niin kannattaa kokeilla, ei maksa kuin polttimon.
Tekstit "Prog. version 0.76" ja "3/89" löytyvät takaseinästä.
1) https://www.sssquid.com/v3/bmw-stomp-test/
Ero ohjeeseen on että 12-mukisessa tarvitaan 6 polkaisua toiseen ohjauspurkkiin ja 7 toiseen, niillähän on molemmilla omat vikakoodit.E32 750i, -87
E32 750il, -89
Comment
-
Comment