Announcement

Collapse
No announcement yet.

valojen pesuri e32

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • mwm
    Bimmer Rookie
    • Nov 2005
    • 30

    valojen pesuri e32

    Onko kellään kokemusta? kuskinpuoleinen ajovalojen ja sumareiden pesu ei toimi, oikea puoli toimii hyvin. Ei vihtis purkaa koko keulaa, jos joku on sen jo joskus tehnyt. Toinen kysymys. mistä olette hommanneet sivuvilkut tuontiautoihin?
  • sirkus
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2004
    • 2195
    • kaustinen

    #2
    Sivuvilkut löytyy motonetista halvalla ovat samat e32 ja e34. Kuseeko se pesuri vettä maahan jostain muualta et jos ois letku irti/rikki, voihan se tietty olla jäässä/tukossakin. Pummpu kuitenkin toimii ku tulee toiselle puolelle.
    Chrysler 300c crd touring 2010
    Daily driver
    Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
    Man cave on wheels
    Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
    Built not bought
    V8, only juice&milk come in 2 litres

    Kawasaki zzr1100 fighter


    Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88

    Comment

    • KFZ-Koenig
      Bimmer Enthusiast
      • Oct 2003
      • 2900

      #3
      Oisko suutin tukossa? Saattas aueta, jos tökkää paineilmaa suuttimesta sisään ja mieluummin ottaa suuttimen eka irti ja testaa sitten paineilmalla, niin ei jumita se paskakikkare kohta uudestaan.
      Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

      Comment

      • mwm
        Bimmer Rookie
        • Nov 2005
        • 30

        #4
        Originally posted by KFZ-Koenig
        Oisko suutin tukossa? Saattas aueta, jos tökkää paineilmaa suuttimesta sisään ja mieluummin ottaa suuttimen eka irti ja testaa sitten paineilmalla, niin ei jumita se paskakikkare kohta uudestaan.
        Ei ole suutin tukossa, käytin irti. letkukaan ei ole mistään irti, koska ei nestettä ei tule mistään muualta.

        Comment

        • sirkus
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2004
          • 2195
          • kaustinen

          #5
          Jostainhan sen letkun on oltava sitte tulossa tai jäässä kun samapumppu kuitenkin tekee paineen molemmille puolille.
          Chrysler 300c crd touring 2010
          Daily driver
          Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
          Man cave on wheels
          Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
          Built not bought
          V8, only juice&milk come in 2 litres

          Kawasaki zzr1100 fighter


          Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88

          Comment

          • KFZ-Koenig
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2003
            • 2900

            #6
            Originally posted by mwm
            Ei ole suutin tukossa, käytin irti. letkukaan ei ole mistään irti, koska ei nestettä ei tule mistään muualta.
            Jos sulla oli suutin irti, niin testasit kait silloin valonpesuria, eli tuliko letkusta jotain vai ei?

            Ota se letku nyt vielä sieltä pumpun päästä irti ja taas suutin irti, sen jälkeen paineilmaa perään ja nyt kyllä pitäis tulla ilma läpi. Muutoin on shittii letku täynnä.
            Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎