Noniin, elikkäs tällaista tälläkertaa. Eli tuo otsikon auto laskee esim. moottoritiellä lämpömittarin siniselle alueelle. Kaupunkipyörityksessä normaalissa puolivälissä lämmöt mutta kovemmilla nopeuksilla lähtee laskuun. Sisällekään ei enään tahdo sitten riittää lämmintä ilmaa. Ei tekis mieli rikkoa autoa siispä olisko tähän mitään muuta korjausvaihtoehto kun joku Karhun pahvi etumaskiin mallia Manne-Volvo?
E32 750iA Käy kovemmissa nopeuksissa viileänä
Collapse
X
-
itselläni oli samalainen ongelma 740:ses! uus termostaatti ja jo pysyy lämmöt kurissa! se oli kokoajan hiukan auki niin jaksoi lämmetä kaupungissa mut ei enää suuremmassa nopeudessa! eli termari kaupoille!Ex E30 325-E30 316-E30 316 (2.1 Turbo)-E38 740 Nyt E34 520-E34 525IA 24v-E32 750i elinten luovuttaja
-
Kannattaapi katsella tuuletinta ohjaavaa viskokytkintä myös. Eli kylmänä pitäisi tuuletinropelin liikkua käsin kokeltaessa "tahmeasti" vain muutaman kierroksen, lämpimänä sitten taas huomattavasti vapaammin. Visko saattaa olla likainen vain tai sitten jos se on tahmean öljyinen niin on laskenut silikonit ulos -> uutta sisään. Visko löytyy siis ropellin sisältä sellasesta kupista jäähdyttäjän puolelta.Originally posted by Aukes!Bestin ja koirat siittää! Kiitoksia tästä, eli siis termaria ostamaan.F11 530 xd ’14
E23 735i ’85
E36 328 Cabrio Bostongrün - Edition Jürgen
Ex: E46 320d '02 M-sport Titansilber
Ex: 525i 24V -92 Calypsotrot - Vetokoukku edition
Ex-Talvilelu: Arctic cat F5 2003
-Agenda on siellä missä aurinko paistaa!-
-=Team maa-, muovi- ja murhamoottori=-
Comment
-
Kyllä se visko toimii toisinpäin, mikäs järki sitä mottia olis kylmänä jäähdyttää
. Eipä sillä, sen toimimattomuus ei kyllä mitenkään vaikuta liialliseen jäähtymiseen, kyllä se on termarissa se vika.
325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Totta, kiitokset korjauksesta. Yhdestä M30-koneesta kyllä hävis kylmyysongelmat kun visko vaihettiin uuteen, mietin itsekin että miten on mahollista. Kaveri sitä duunas niin en tiiä tekikö se jotain muutakin sitOriginally posted by CellKyllä se visko toimii toisinpäin, mikäs järki sitä mottia olis kylmänä jäähdyttää
. Eipä sillä, sen toimimattomuus ei kyllä mitenkään vaikuta liialliseen jäähtymiseen, kyllä se on termarissa se vika.
Toki termari kannattaa ensin kokeilla kun on halpa.
Last edited by CeSsI; 03-01-2006, 14:14.F11 530 xd ’14
E23 735i ’85
E36 328 Cabrio Bostongrün - Edition Jürgen
Ex: E46 320d '02 M-sport Titansilber
Ex: 525i 24V -92 Calypsotrot - Vetokoukku edition
Ex-Talvilelu: Arctic cat F5 2003
-Agenda on siellä missä aurinko paistaa!-
-=Team maa-, muovi- ja murhamoottori=-
Comment
-
Ohos, on sillä kyllä hintaa. Ei sen puoleen näkynyt V12 viskoa hinnastossa, varmaan parin satkun luokkaa laakkosella. Sinne motonettiinhan menee helposti sen 200e vaikkei mee kun "kattelemaan"Originally posted by tommak8339,50€ et yllättävän halpa "motonet"! E38:siin tuplaten!
F11 530 xd ’14
E23 735i ’85
E36 328 Cabrio Bostongrün - Edition Jürgen
Ex: E46 320d '02 M-sport Titansilber
Ex: 525i 24V -92 Calypsotrot - Vetokoukku edition
Ex-Talvilelu: Arctic cat F5 2003
-Agenda on siellä missä aurinko paistaa!-
-=Team maa-, muovi- ja murhamoottori=-
Comment

Comment