Announcement

Collapse
No announcement yet.

E32 mittariston valot

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jarno
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2006
    • 645
    • Äänekoski

E32 mittariston valot

Mitaristosta ja lämmönsäätönamikoista hävis valot jo toistamiseen.Eka kerralla vika löytyi SMK releboksilta ja nyt katoin ni siellä oli kaikki kunnossa.Valojen himmentimelle asti tulee virta et voisko vika olla siinä vai sitte jossain muussa mutta missä?
    e30 325i cabrio
    Ex. f11 530d, e91 325d LCI, e39 525ia, e39 540iat, e39 528i, e32 735ia, e30 325i
  • KFZ-Koenig
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2003
    • 2900

Koputtele sitä himmennintä, josko ois kontaktivikaa.

Omassa E32:ssa autto, kun läpsäytti kojelaudan päälle vasempaan reunaan ja vika saattoi olla silloin tuossa himmentimessä. Ikinä en vikaa ehtinyt korjaa, kun auto meni kaupaksi...
    Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

Comment

• ankkuli
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2003
      • 938
      • Hyvinkää

... nii kaupaksi mulle. mittaristosta pimeni myöhemmin muutama poltin kokonaan. vaihdoin valaistukseen liittyvät polttimet ja säätönamiskan käytin toisen remontin yhteydessä irti, kasauksen yhteydessä suhin CRC:tä väliin, vaikka aika tiiviin näkönen mokkula onkin. ei ole ollu ongelmia sen jälkeen.
      Pihat kuntoon: www.kantojyrsintä.net

Comment

• Jarno
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2006
        • 645
        • Äänekoski

Joo mulla ei auta koputtelu koelautaan,oon kerran ottanu himmetimen auki ja ainakin päällisin puolin näytti ehjältä.
        e30 325i cabrio
        Ex. f11 530d, e91 325d LCI, e39 525ia, e39 540iat, e39 528i, e32 735ia, e30 325i

Comment

• massukkainc
          Newbiemmer
          • Nov 2005
          • 5

himmennin

itellä oli sama vika. meni kaikki pimeäks ja toimis taas himmentimen vaihtamisella. itse otin 850:stä.

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎