Announcement

Collapse
No announcement yet.

Potkua e32seen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • timppa30
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2006
    • 261
    • Jaala

    Potkua e32seen?

    ideoita millä sais lisää kaakeja -88 730seen? Tavoitteena n50hv lisää. mistä ja mitä tavaraa hankkis?

    Myös jos joku viitsis kertoo, millä fiksata noi iän-ikuiset mittariviat. toimii..ei toimi.. toimii..ei

    Myös takalasin lippa ja vaaleat vilkut ynnä muuta koristetta haussa!

    Ei kysyvä tieltä eksy, nih!
    Diesel on köyhien polttoaine

    Kesäleluna -06 hayabusa
  • aa750il
    Bimmer Rookie
    • May 2005
    • 31

    #2
    Mittariviat korjaantuu kun vaihdat kaikkien palaneiden mittarivalojen tilalle ehjät polttimot. Jos sekään ei vielä auttanut vaihda mittariston kondensaattorit.

    täällä enemmän kondensaattoreista:


    Mittariviat loppui em. toimenpiteiden jälkeen, eikä ole viat tulleet takaisin.
    BMW750iL

    Comment

    • van cleef
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2006
      • 1886
      • 01830

      #3
      Ahtamalla saat tehoa, muuten aika vaikeata saavuttaa tuollaisia tehotavoitteita tinkimättä jokapäiväisen käyttöauton luonteesta. Ja tv on aina mahdollinen. Patoja löytyy vaikka kuinka: m30b35, m60b30, m60b40 ja m70b50.

      Kirkkaat etuvilkut saa Merteilistä muistaakseni hintaan 50€. Unohda se lippa.
      ...

      Comment

      • alspe
        Bimmer Enthusiast
        • Jul 2004
        • 3402
        • Tre

        #4
        Sanotaanko potkuista, että joko e32+mutka tai sitten pienempi auto kokonaan. Muuten "potkuja" tule.
        G30 520d xDrive
        EX: F10 520d, Passat 3BG, E34 520i -91

        Comment

        • Shuko
          Bimmer Fanatic
          • May 2004
          • 739
          • Forssa

          #5
          Tekniikan vaihdolle ja nykyisen koneen remppa/ahtamiselle molemmille voi kertyä yllättävän paljon menoja, joten voin omien kokemusten perusteella (ennen 735 ja nykyään 740 ja äitillä V8 730) sanoa, että vaihda M60 koneelliseen, jos vain on mitenkään mahdollista.
          G31 520d M-Sport '18
          Ex: E61 530dA M-Sport, E38 750i, E32 740, E32 735iA Kailine

          Comment

          • Guest's Avatar

            #6
            Kandee kattoa ensin papereista et onko se vähäpäästöinen vai ei ennenkun alkaa virittämään. Vähäpäästöisen moottorinvaihto ja tai turboahtaminen vaatii sen 900 euron päästömittauksen. Tosin täälläkin taitaa joku tietää miten moinen operaatio saadaan vältettyä. Itselle sanottiin tosta päästömittauksesta 3 eri katsastusasemalla.

            Kyllä tuohonkin varmaan normaalit viritykset käy, ei se M30b30 sen kummemmalta näytä kun muutkaan moottorit. 190 vs 240 on vaan melkoinen ero litratehossa. Jos kuvittelis että kansien ja imusarjan porttaamisella ammattilaisella saavuttais jotain, nokka-akselin vaihdolla jotain, isommalla imuaukolla jotain ja pakosarjojen ja pakoputkiston vaihdolla jotain, niin voitais olla jo lähellä. Satalappusia häviäis kyllä melkoinen kasa. Kustannustehokkain vaihtoehto on varmaan vaihtaa peltisarjat ja pakoputkisto. Jos ei tehoa, niin ainakin mekkalaa tulee lisää kertaheitolla.

            Comment

            • 730ia
              Bimmer Enthusiast
              • May 2003
              • 1457
              • pohjois-pohjanmaa, oulu

              #7
              vaiha se sun autos vaikka 740:seen, selviät halvemmalla tod.näköisesti.
              F20 118d Aut.
              ________
              Volvo S40
              MB W204
              e90 320d
              e46 coupe
              e32 730ia

              Comment

              • WSE1
                Bimmer Enthusiast
                • Apr 2006
                • 3242
                • Suomusjärvi

                #8
                Koneen vaihto taitaa olla järkevin/halvin homma kuitenkin. 3,5 koneeseen vaihtamalla ei tosin tule kuin 30hv lisää, mutta jos hommaa vaikka taxfree seiskaviiskymppisen ja nostelee siitä tarvittavat osat, tonnillakin näitä on myynnissä ollut, ja varaosiksi jää vielä loput autosta.

                Comment

                • WSE1
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2006
                  • 3242
                  • Suomusjärvi

                  #9
                  Originally posted by herrakani
                  Kandee kattoa ensin papereista et onko se vähäpäästöinen vai ei ennenkun alkaa virittämään. Vähäpäästöisen moottorinvaihto ja tai turboahtaminen vaatii sen 900 euron päästömittauksen.
                  Moottorinvaihto ei vaadi muuta kuin muutoskatsastuksen mikäli moottori on saman mallisarjan samat päästövaatimukset täyttävästä versiosta.

                  Comment

                  • timppa30
                    Bimmer Fanatic
                    • Jul 2006
                    • 261
                    • Jaala

                    #10
                    kai joo se koneen vaihto tulis halvemmaks. sääli vaan ku koko autolla ajettu 203tkm ja pirun hyvä motti niin ei raaskis. tai kai siitäki voi jotaa pyytää. toi ei oo joo vähäpäästöinen ja remuksen putkisto löytyy, eli ni pakosatsit sun muut kai ensin kokeiltava. saa tarjota edullisia romppeita

                    Saako tuohon lastun? näkyi foorumissa olevan kaupan.

                    myös vaihtoa tuohon bimmeen sais tarjoilla, esin 535seen tai johonki pikivasaraan. pari kuvaa ja ne normaalit löpinät nettiautosta.
                    Diesel on köyhien polttoaine

                    Kesäleluna -06 hayabusa

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎