Originally posted by tmth
View Post
OBC & CC ongelma... e32
Collapse
X
-
-
Kyllähän siitä tapista saa kaikkea tehtyä, kuitattua ilmoitukset, tehtyä itse-testauksen jne mutta kieli vain ei vaihdu. On painettu lyhyen aikaa (30s), pitkän aikaa (2min), paineltu nopeasti jne.. Siinä näytössä vain ei ala vaihtoehdot rullaamaan, mutta kaikkeen tottuu.Originally posted by Leka View PostEipä mitään, hyvä että toimii.BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
-
Virta-avain väärässä asennossa kun yrität vaihtaa OBC:n kieltä? Se pitää olla I-asennossa jotta OBC:n kielenvaihto toimii.Originally posted by Petteri75 View PostKyllähän siitä tapista saa kaikkea tehtyä, kuitattua ilmoitukset, tehtyä itse-testauksen jne mutta kieli vain ei vaihdu. On painettu lyhyen aikaa (30s), pitkän aikaa (2min), paineltu nopeasti jne.. Siinä näytössä vain ei ala vaihtoehdot rullaamaan, mutta kaikkeen tottuu.
Comment
-
Juh, avain ollut parissakin eri asennossaOriginally posted by Leka View PostVirta-avain väärässä asennossa kun yrität vaihtaa OBC:n kieltä? Se pitää olla I-asennossa jotta OBC:n kielenvaihto toimii.
Ehkä minulla on vain tälläinen kiusanteko-malli, rangaistus siitä että vaihdoin pois Saabista? No ei vaineskaan, ainoa kokeilematon asia on akun irroitus mitä pitänee muutenkin harkita, kun auto menee talviseisontaan (=>lämmin autohalli, koekäyttö min 1krt/kk).
BMW 530e iPerformance Luxury Line -20
Comment
Comment