Announcement

Collapse
No announcement yet.

e32 730iA -87 automaattiloota luistaa NYT TOIMII!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Haukkis
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2005
    • 1366
    • Valkeala

    #16
    no höh. Kyllä tolla nyt kruisailemaan pystyy ihan hyvin. harmittaa vaa ku yrittää pistää lämää nii alkaa hakkaa vaa rajottimee. ajelee nyt mitä ajelee ja ostaa sitte niin isokoneisen auton seuraavaks ettei se voi hajota

    Mutta mitäs sä vitonen oot mieltä noista o-renkaista mistä jotkut jo mainitsi? miten voi rempanyhteydessä sellaset hajota, ku en sellasia edes nähny koko lootarempan aikana?

    Entiset: e38 740iA / e39 528iA / e30 325i cab usa / e30 316 m30 lelu / e30 320i M-tech / e28 520i / e23 732iA / e32 730iA / e30 318i / e34 525i / e30 316i

    Comment

    • vitonen
      Bimmer Rookie
      • Sep 2003
      • 139

      #17
      B-pakan paineistumiseen vaikuttavat tiivisteet:
      Tässä Kuvassa olevat tiivisteet, suurin o-rengas ja vasemmanpuoleisin o-rengas ovat kytkinpakkaa puristavan sylinterin tiivisteet. Näiden vuotaminen vaikuttaa puristusvoimaan, mutta ei pelkästään näiden vaan myös metallisen akselitiivisteen nro 2 ja o-renkaan nro 3. Sitten on vielä yksi tiiviste tässä kuvassa osan 2 ja vaihteiston rungon välissä, joka muistuttaa 1cm mittaista paksuseinäisen kumiputken pätkää. Tästä en löytänyt kuvaa.

      En uskalla alkaa spekuloimaan näiden tiivisteiden vaihtotarvetta, mutta oma mielipiteeni on, että eiköhän tällä laatikolla aja 400tkm ilman tiivisteiden vaihtoa(riippuu tietysti ajotavasta). Tietysti on selvää, että kun remonttia tehdään, vaihdetaan tiivisteet ettei tulisi yllätyksiä.. Uusilla B-pakan kitkalevyillä laatikko pelaisi kuin unelma.

      Kukaan ei vielä ole osannut kertoa vinkkiä tuon kick-down -vian korjaukseen. En kyllä osaa minäkään, koska en ole vaijerillista laatikkoa koskaan nähnyt.

      ps. jos tein virheitä, niin korjatkaa!
      Last edited by vitonen; 13-03-2007, 16:27.

      Comment

      • Haukkis
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2005
        • 1366
        • Valkeala

        #18
        Joo kiitti! Jos toi loota nyt pelaa edes noin, nii saa kelvata, mutta sitte jos alkaa enemmän renaamaan, nii täytyy sitte miettiä tota b pakan vaihtoa. On taas tullu keskellä yötä rempattua nii ei oo ajatus oikee juossu vissii mulla

        Mutta tärkein kuitenkin että loota pelaa "jotenkin" ja kruisailemaa pystyy aivan täysin!

        Entiset: e38 740iA / e39 528iA / e30 325i cab usa / e30 316 m30 lelu / e30 320i M-tech / e28 520i / e23 732iA / e32 730iA / e30 318i / e34 525i / e30 316i

        Comment

        • keksa23
          BTCF Member
          • Dec 2006
          • 100
          • Lapijoki central

          #19
          Rauhan vetoja

          Niin nättiä ajoa kestää kyllä......ja voipi olla et pitkäänkin.


          KOMIAT KYYDIT TUOLLAINEN ANTAA

          Comment

          • Haukkis
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2005
            • 1366
            • Valkeala

            #20
            noniin. Nyt kun tolla on tullu ajeltua nii alkaa pikkuhiljaa tajuamaan paremmin tota lootaa. elikkäs, yleensä vaihtaa suoraa ykköseltä kolmoselle, sen takia joutuu ykköstä huudattamaan aika reippaasti yleensä. sitte jos kolmosella painaa vähänki reilummin kaasua vaikka 50 vauhissa, nii tempasee heti ykköselle. sitte ku pakkokakkosen laittaa ja hiljentää nopeutta sopivaksi nii sitten sen kytkeytyy päälle, mutta vaihto kestää tolkuttoman kauan. sitte ku kakkosella kiihdyttää niin kierrokset ryntää korkealle kolmoselle vaihtaessa. 3 -> 4 vaihto sujuu täydellisesti. sitten jos autolla on ajettu kauan, ja ajaa kaupungissa suht hiljaa niin saattaa toi kakkoselle vaihtokii toimia ihan D:llä. mutta kylmänä ei mitään toivoa. mutta sitten kun 1 -> 2 toimii harvoin, niin vaihto kyllä menee niinkuin pitääkin, nykäsemättä ja nopeasti.

            Entiset: e38 740iA / e39 528iA / e30 325i cab usa / e30 316 m30 lelu / e30 320i M-tech / e28 520i / e23 732iA / e32 730iA / e30 318i / e34 525i / e30 316i

            Comment

            • holmes
              Bimmer Fanatic
              • Feb 2005
              • 351
              • Porvoo Connection

              #21
              Originally posted by vitonen View Post
              Harmin paikka!
              Juurikin tuo B-pakka taitaa sulla luistaa. Sehän kytkeytyy kiinni tuossa 2->3 vaihdossa. Taisit säästää väärässä paikassa..
              Sir! I have a plan.

              Comment

              • Haukkis
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2005
                • 1366
                • Valkeala

                #22
                Vaihoin kaikki pakat, nyt toimii

                Entiset: e38 740iA / e39 528iA / e30 325i cab usa / e30 316 m30 lelu / e30 320i M-tech / e28 520i / e23 732iA / e32 730iA / e30 318i / e34 525i / e30 316i

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎