joo eli hain tänään seiskan kotiin ja siinä ei pelaa lähivalot eikä takavalot, pitkät ja sumarit pelaa. avasin sen boxin sieltä sulakerasiasta missä on ne neljä relettä sisällä, ilmeisesti joku valoboxi ja sieltä oli yhden releen juotokset sulanu, kun ruuvarilla painaa releen kiinni niin etuvalot kyllä syttyy. eli kysymys on onko e34 samanlainen boxi ja missä sijaitsee, muuten joku voi kaupata mulle uuden sellaisen boxin.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e32 valoista
Collapse
X
-
Mulla on jossain semmonen boksi, niitä on kahta mallia. LKM-B ja LKM-L muistakseni... kannattanee kuitenkin korjata se vanha, kun noi käytetyt hajoo samallalailla jossain vaiheessa.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
-
-
Originally posted by Morkai View PostMulla on jossain semmonen boksi, niitä on kahta mallia. LKM-B ja LKM-L muistakseni... kannattanee kuitenkin korjata se vanha, kun noi käytetyt hajoo samallalailla jossain vaiheessa.
E32:ssa on myös "sinappirele" joka aiheuttaa parkkien/takavalojen kanssa ongelmia.
Originally posted by jaiwejoo kai sen sais korjattuakin, mutta ei riitä inspiraatio.
Comment
-
-
Originally posted by jaiwe View Postjo eipä se pahalta näytä tuo korjaus. mutta missähän e34 520 olis se boxi jos tarttee varaosia siitä?
Comment
-
-
Originally posted by Leka View PostSamassa paikassa kun 7:ssa, veikkaan vaan että se on LKM-B ja ei toimi jollei siinä 520:ssä ole esim. sumareita.
vaikuttaako se boxi myös takavaloihin kun nekään ei pala?750 Oxfordgrun
__
Comment
-
-
Mulla on tosiaan tuommonen LKM-L ja sinappirele jemmassa. LKM-L on lainassa jollain btcf-memberillä ja sinappirele on mulla täällä kotosalla. Nuo saa e32-sikariporrasklubilainen ilmaseks, mutta posteista joutuu maksamaan + toimitus saattaa kestää kun pitää alkaa kyselee missä se LKM kulkee. Mutta tämä tietty jos et saa tuota omaas kuntoon.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Originally posted by Morkai View PostMulla on tosiaan tuommonen LKM-L ja sinappirele jemmassa. LKM-L on lainassa jollain btcf-memberillä ja sinappirele on mulla täällä kotosalla. Nuo saa e32-sikariporrasklubilainen ilmaseks, mutta posteista joutuu maksamaan + toimitus saattaa kestää kun pitää alkaa kyselee missä se LKM kulkee. Mutta tämä tietty jos et saa tuota omaas kuntoon.
joo selvä homma. koitan tota omaa korjata ensin kun on niin pieni vika niin ei mee turhaan boxi hukkaan750 Oxfordgrun
__
Comment
-
-
Tuo ns. sinappirele näyttäs uupuvan, http://bmwe32.masscom.net/sean750/mu...stardRelay.htm ja LKM-B:hän sieltä näköjään löytyy.
Comment
-
Comment