eli ongelma on se että kattoluukku ei tiedä mitään, eikä myöskään sähkölasit ja keskuslukko.. kaikki johdot oon vetänyt uusiks joka ikkunalle ja kun pistän akulta hyppypiuhoilla suoraan virtaa liittimestä joka tulee relemoduuliin niin kaikki toimii.. mutta napista taas ei tapahdukaan mitään. kun moduuli paikallaan. kaikki sulakkeet on ehjät. nyt tulee harmaita hiuksia kun on uusi relemoduulin boksikin.
olen kokeillut myös niin että moduulista kuoret irti ja meiselillä painellut releitä ja ei tapahdu mitään paitsi lasinpyyhkijälle pelkästään. eli moduulille ei kaiketi tule virtaa näille muille releille. kuitenkin oon mitannu että joka sulakkeelle virta tulee. että mikä siinä on oikein välissä vielä. mikä vois ahdistaa ??
alkaa vähän menemään jo yli ymmärryksen..
vähän tuppaa jännättään pitää ovia auki lukosta ku käy tuolla kaupungilla ja töissä
Kiitos etukäteen !
olen kokeillut myös niin että moduulista kuoret irti ja meiselillä painellut releitä ja ei tapahdu mitään paitsi lasinpyyhkijälle pelkästään. eli moduulille ei kaiketi tule virtaa näille muille releille. kuitenkin oon mitannu että joka sulakkeelle virta tulee. että mikä siinä on oikein välissä vielä. mikä vois ahdistaa ??
alkaa vähän menemään jo yli ymmärryksen..
vähän tuppaa jännättään pitää ovia auki lukosta ku käy tuolla kaupungilla ja töissä

Kiitos etukäteen !

Comment