Eli aamuisin ku lähtee liikkeelle niin menee joku n.10 min ennen ku tehot tulee.. Kelit kuitenkaa ole ollu ku nollan tienoilla maksimisaan.. Auton ostin muutama päivä sit, myyjä sano simmoista se tekee.. Joku turva juttu vai vika?:think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E32 750il V12 Kylmällä koneella tehot poissa
Collapse
X
-
vika.. olisiko lämpöanturi/t, jos antaa ryyppyä liikaa nii tehoja se syö.. minkä väristä on pakokaasu kylmänä? jos mustaa niin saapi liikaa ainettaF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
Ettei olis joku lämpötila-anturi/ sähköiset kaasuläpät menossa paskaksi...
Vikakoodin luvulla voisi selvitä-Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
-Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
-Voimaa.com Ohjelmoinnit
-Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
-Ilmastointi huolto alkaen 69€
Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
GMC Topkick C6500 rollback -95
Ford F-350 4X4 Wrecker -97
E46 330xiA -02
Chrysler neon -99
Comment
-
-
Jos lähdetään tosta lämpötila anturista. Lämmöt pysyy koneessa ihan normaalina, kaupunki ajossa on lämmöt ihan keskellä/aavituksen menee yli keskiviivan.. Mutta matka ajossa tippuu 1/4 kohdalle, ajanu vaa 60km matkan.. Viikon päästä pitäs ajaa etelä lappiin tolla :think
Joo pitää käyttää tota vikakoodien luvussaE34 518 -90 -> E32 735i -91 -> E32 750iL V12 -91
Comment
-
-
moottorinohjaukselle on oma anturi jonka arvot ei näy mittarissa..
mutta semmoste tuli vielä mieleen että kun tehot palaavat niin palautuuko ne hitaasti vai kaikki kerralla? jos kerralla, niin kun kone on kylmä -> lyö käyntiin -> sammuta n. 15s kuluttua ja koita molempia pakosarjoja -> jos toinen kylmä = ei käyF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postmoottorinohjaukselle on oma anturi jonka arvot ei näy mittarissa..
mutta semmoste tuli vielä mieleen että kun tehot palaavat niin palautuuko ne hitaasti vai kaikki kerralla? jos kerralla, niin kun kone on kylmä -> lyö käyntiin -> sammuta n. 15s kuluttua ja koita molempia pakosarjoja -> jos toinen kylmä = ei käyE34 518 -90 -> E32 735i -91 -> E32 750iL V12 -91
Comment
-
-
jos toinen puoli ei käy ja pakokaasu ei haise bensalle ongelma on suuttimet ei aukea, suuttimet ei aukea ja kipinä puuttuu, polttoainepumpun rele ei vedä tai pumppu vetää viimisiään.. en tosin nyt tähän hätään muista onko tuossa molemmille puolikkaille omansa bensapumppu + rele.. tuossa laitteessahan on molemmille puolikkaille oma ecu jotka ovat yhteydessä synkronointia varten eli sulla voi olla pimeenä vaikka se toinen ecu.. aika mahdoton arvaillaF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by Mrtomi View PostJos lähdetään tosta lämpötila anturista. Lämmöt pysyy koneessa ihan normaalina, kaupunki ajossa on lämmöt ihan keskellä/aavituksen menee yli keskiviivan.. Mutta matka ajossa tippuu 1/4 kohdalle, ajanu vaa 60km matkan.. Viikon päästä pitäs ajaa etelä lappiin tolla :think
Joo pitää käyttää tota vikakoodien luvussa"That's ridiculous! Why would a shark follow a Volkswagen."
Comment
-
-
Eikös näissä ''tusinoissa'' ollut myös omat puolat/virranjakaja syteemit molemmille puolille?
Joskus muistelisin että yhdestä vekottimesta vaihdeltiin sytkäpuolen osia ja näin saatiin käymään kaikilla.-Hämeenlinnan Hinauspalvelu 0400-982944/24H
-Ovien avaukset/Tankin tyhjennykset
-Voimaa.com Ohjelmoinnit
-Vikakoodien lukua/Ohjelmoinnit
-Ilmastointi huolto alkaen 69€
Ei ole sellaista ongelmaa, jota ei raaka voima ja tekninen tietämättömyys ei ratkaisisi.
GMC Topkick C6500 rollback -95
Ford F-350 4X4 Wrecker -97
E46 330xiA -02
Chrysler neon -99
Comment
-
-
Omassa 850i:ssä 3kk sitten ajelin työmatkaa ruotsiin, tuntu jokseenkin laiskalta ja nypytti... yhtäkkiä putos toinen puoli pelistä pois kokonaan, syynä oli toisen puolen jakajan kansi ja pyörijä... vaihdoin samalla samalle puolelle uudet sytytyksen kaapelisarjan ja kaikki uudet tulpat, nyt pelittää taas mainiosti!! ennen ensi kesää pitäisi vaihtaa myös toiselle puolelle uudet kaapelit ja yms... vanhat on niin haurastuneet ja kovettuneet!!
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postjos toinen puoli ei käy ja pakokaasu ei haise bensalle ongelma on suuttimet ei aukea, suuttimet ei aukea ja kipinä puuttuu, polttoainepumpun rele ei vedä tai pumppu vetää viimisiään.. en tosin nyt tähän hätään muista onko tuossa molemmille puolikkaille omansa bensapumppu + rele.. tuossa laitteessahan on molemmille puolikkaille oma ecu jotka ovat yhteydessä synkronointia varten eli sulla voi olla pimeenä vaikka se toinen ecu.. aika mahdoton arvailla
Comment
-
-
Eli nostetaapa tää ylös..
Ongelma vähä nyt muuttunu, nyt tehot kylmänä ja loppuu sit vähä ajan kuluttua.. Toinen lohko on pimee ku tehot katoo. vikakoodit luvussa selvis et toisen lampan jännite on heikko
Sen verran oon tehny et vikakoodit ei antanu ku eml-virhekoodin toiseen kaasuläppään joka on vaihdettu..
Nyt mulla on toinen samalainen venttiilivikanen auto josta olen nyt vaihtanu osia: puolan, kaasuläpän, ilmamassamittarin, tietokoneet..
Nyt menossa vaihtaa lämpöanturit..
listalla myös lampat
Oisko kelläään mitää ideoita mitä muuta kannattaa vaihtaa?
E: Bensapumput on tarkistettu et toimivatE34 518 -90 -> E32 735i -91 -> E32 750iL V12 -91
Comment
-
-
Vikakoodit vaihdettuun kaasuläppään? Oletko nollannut vikakoodit ja onko kaasuläppä synkrossa toisen kanssa? Ettei se olisi juuri tuo EML mikä aiheuttaa tätä ongelmaa. Sanoista Elektronische Motor Leistungsregelung tuo tulee, eli vapaasti suomeksi käännettynä elektroninen moottorin tehonsäätäjä.Last edited by gubbe89; 25-04-2009, 14:05.nyk. Mercedes-Benz S124 230TE -89
nyk. Yamaha XJR 1200 -98
nyk. E28 520i -87 a.k.a ikuisuusprojekti
ex. E34 525 TDS Touring -93
ex. Volvo 740 GLE B230F -90 x2
ex. Yamaha YZF 1000R -02
ex. Skoda Felicia 1.9D Lx -97
ex. Volvo 245 D6 2.4 -89
ex. E34 535i -88
ex. Toyota Corolla 1.6 AE101 -94
ex. Mazda 626 GE 1.8 -93
Comment
-
Comment