Announcement

Collapse
No announcement yet.

750 e32 latausongelma?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • fzr 1000
    Bimmer Rookie
    • Mar 2008
    • 53

    750 e32 latausongelma?

    Viittaisiko laturiin seuraavanlainen ongelma. Kun lähden ajamaan niin parin kilsan päästä syttyy abs valo, sitten syttyy käsijarrunvalo ja jos jatkaa matkaa hyytyy kiekkamittari ja vähän ajan kuluttua koko auto. Auto alkaa toimimaan normaalisti jos laittaa vapaalle ja polkaisee kierrokset yli 2000. Sen jälkeen auto ei yleensä temppuile ennen seuraavaa sammutusta.
  • peto2
    BTCF Member
    • Jan 2007
    • 8258
    • Järvikylä (Nakkila)

    #2
    palaako laturinvalo missään vaiheessa? tai palaako himmeästi/väristen? kirkastuuko valot kun polkaset kierrokset sinne >2000rpm?
    itellä meni laturista hiilet ja ensioireet oli että laturinvalo paloi niin himmeästi että päivänvalossa sitä ei nähnyt ja sammui vasta kierroksilla
    kun virta sitten alkoi mennä vähiin niin sytty abs valo ja mankka sammu tässä vaiheessa oli matkaa jäljellä n. 2km sammumiseen.. muistaakseni mittarit ei lopettanu toimintaansa..
    F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
    ex:
    E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
    Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
    Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
    Nakkaa privaa jos tarvetta.

    Comment

    • Leka
      BTCF Member
      • Sep 2003
      • 7701
      • Vilppula

      #3
      Originally posted by fzr 1000 View Post
      Viittaisiko laturiin seuraavanlainen ongelma. Kun lähden ajamaan niin parin kilsan päästä syttyy abs valo, sitten syttyy käsijarrunvalo ja jos jatkaa matkaa hyytyy kiekkamittari ja vähän ajan kuluttua koko auto. Auto alkaa toimimaan normaalisti jos laittaa vapaalle ja polkaisee kierrokset yli 2000. Sen jälkeen auto ei yleensä temppuile ennen seuraavaa sammutusta.
      Viittaa, sama tuli kokeiltua henk. koht. joku aika sitten. Vaihda jännitteesäädin, hiilet säätimessä.
      sigpic

      BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


      Comment

      • fzr 1000
        Bimmer Rookie
        • Mar 2008
        • 53

        #4
        Täytynee vaihtaa ennenkuin sippaa kokonaan. Onko vaihto iso duuni? Mitään erikoisvinkkejä? Kiitti muuten nopeista vastauksista. Tämä palsta on mulle uusi tuttavuus, mut tuntuu toimivan.

        Comment

        • Leka
          BTCF Member
          • Sep 2003
          • 7701
          • Vilppula

          #5
          Originally posted by fzr 1000 View Post
          Täytynee vaihtaa ennenkuin sippaa kokonaan. Onko vaihto iso duuni? Mitään erikoisvinkkejä? Kiitti muuten nopeista vastauksista. Tämä palsta on mulle uusi tuttavuus, mut tuntuu toimivan.
          Pientä sorminäppäryyttä M70B50 kiukaan kanssa tarvitaan... Tuossa yksi kuvallinen jännitteensäätimen vaihto-ohje.
          sigpic

          BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


          Comment

          • superb
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2005
            • 2827

            #6
            Originally posted by fzr 1000 View Post
            Täytynee vaihtaa ennenkuin sippaa kokonaan. Onko vaihto iso duuni? Mitään erikoisvinkkejä? Kiitti muuten nopeista vastauksista. Tämä palsta on mulle uusi tuttavuus, mut tuntuu toimivan.
            Täällä on ohjeita vaihtoon klik

            edit: myöhästyin
            Last edited by superb; 26-02-2009, 21:56. Reason: myöhässä

            Comment

            • fzr 1000
              Bimmer Rookie
              • Mar 2008
              • 53

              #7
              Kiitti linkistä. Itellä noi arvot pyörii 13.5 -13.8 välillä ajon aikana. Mitä ymmärsin tosta linkistä niin eikö toi mahtuis toimivuuden raameihin. Voisiko se vika olla muualla? Näytti toi vaihto niin hankalalta et täytyy ettiä näppärämpi heebo vaihtamaan se säädin.

              Comment

              • Leka
                BTCF Member
                • Sep 2003
                • 7701
                • Vilppula

                #8
                Originally posted by fzr 1000 View Post
                Kiitti linkistä. Itellä noi arvot pyörii 13.5 -13.8 välillä ajon aikana. Mitä ymmärsin tosta linkistä niin eikö toi mahtuis toimivuuden raameihin. Voisiko se vika olla muualla? Näytti toi vaihto niin hankalalta et täytyy ettiä näppärämpi heebo vaihtamaan se säädin.
                Laita test# 9 päälle sitten kun ABS:n valo alkaa palamaan... Laturin maadoitusvika ja hiipumassa oleva akku on myös vaihtoehtona.
                sigpic

                BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


                Comment

                • Matti_83
                  Bimmer Fanatic
                  • Dec 2004
                  • 491
                  • Korpilahti

                  #9
                  Omaan tuli vaihdettua viimeviikolla tuo säädin ja lataus parani huomattavasti aikaisemmasta. Noitten ohjeiden avulla tuon vaihdoin, helpottaa paljon jos käytössä on pieni paineilmaräikkä ruuvipäällä. samalla on hyvä vaihtaa öljyt ja suodatin koneeseen
                  BMW E38 730 manuaali
                  ex E30 318i -91 cabrio

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎