mittaappa ner etulevyt tosiaankin koska jos menee alle minimi paksuuden voi mennä kieroksi kun lämpenee.näin ainakin oli omassa
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E32 ravistaa jarrutettaessa kovassa vauhdissa
Collapse
X
-
Itellä täristää jo pienessäkin vauhdissa ja todella pienellä jarrunpainalluksella, joten hyvin todennäköisesti on levy(t) kierot -> sorvi tulille.
Leveillä kiekoilla ajettavuus kärsi kyllä melkosesti verrattuna alkuperäsiin pikkuvanteisiin. Vetelyä tuli kertaheitolla ja reippaasti.Vanteet itessään tuntuu olevan suorat, kiitos Morkai:lle kaupoista.
Tarvinnee ne powerflexit hommata viimeistään ens kesäksi..
Comment
-
-
Mitä sitä ei kestäs ulkonäön takia, E32/E38 saa muuten saksasta jarrusettiä, jossa levyt, palat, asennussarjat eteen ja taakse alle 150e posteineen. On halventunu parissa vuodessa toi hinta liki puoleen. Tolla summalla voi vaihdella levyjä vaikka joka vuosi.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
ja et vaihtanu puslia?.. kuukausi ja havaitset että tärinät tulee pikkuhiljaa takasiF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Aika yksinkertainen tapa katsoa onko reaktiotangon puslat finaalissa.Kääntää pyörät vinkkeliin ja jalalla työntää suoraan kulutuspintaa vasten jos silloin lotisee tai jopa kolisee on puslaremontti lähellä.Saattaa se olla jotain muutakin,mutta yleensä jos pyörät on käännetty reaktiotankojen suuntaisesti ja antaa kunnolla periksi,niin 95% varmuudella pusla se on.
Comment
-
-
Originally posted by kuukankorpi View PostAika yksinkertainen tapa katsoa onko reaktiotangon puslat finaalissa.Kääntää pyörät vinkkeliin ja jalalla työntää suoraan kulutuspintaa vasten jos silloin lotisee tai jopa kolisee on puslaremontti lähellä.Saattaa se olla jotain muutakin,mutta yleensä jos pyörät on käännetty reaktiotankojen suuntaisesti ja antaa kunnolla periksi,niin 95% varmuudella pusla se on.
apurungon puslat takaa vaihtoon.
Omasta (e34 touring) hävisi tutina, kun ne vaihto. Ja tuohon renkaitten vetelyyn, niin sekin hävisi samaten. Tosin eihän mulla mitkään superleveät olekkaan.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postja et vaihtanu puslia?.. kuukausi ja havaitset että tärinät tulee pikkuhiljaa takasi
Comment
-
-
Vissiin Kalajoelta tullessa antautui pyöränlaakeri edestä...
Vahvistakaapa joku oire, lähden kunhan pystyn makoilemaan auton varjoon ja tarkastelemaan tilannetta.
Oire: tasainen, hidas syklinen tärinä @ 90-110 Km/h, niinkuin renkaan epätasapainoisuus, mutta hitaampi, välillä "läpsyttää", oikealle kaartaessa erittäin matalan "jyrrrrrrn" ääni, vasemmalle kaartaessa oire lähes katoaa.Olli.
Comment
-
-
Originally posted by Rocla View PostVissiin Kalajoelta tullessa antautui pyöränlaakeri edestä...
Vahvistakaapa joku oire, lähden kunhan pystyn makoilemaan auton varjoon ja tarkastelemaan tilannetta.
Oire: tasainen, hidas syklinen tärinä @ 90-110 Km/h, niinkuin renkaan epätasapainoisuus, mutta hitaampi, välillä "läpsyttää", oikealle kaartaessa erittäin matalan "jyrrrrrrn" ääni, vasemmalle kaartaessa oire lähes katoaa.
Olli sitten OT olis ammattia apua vähän tarvis.F26 xDrive20d TwinPower
EX:E60 535DA -06 ///M-Sport "-Individual: Moonstone metalllic+MerinoPlatinum+PianoBlack-"
Automaattivaihteisto remontit ammattitaidolla www.siekkinen.net
Comment
-
Comment