Elikkäs tälläinen oire on 91 valmistuneessa 730i:ssä. Poltin on vahdettu ja sulakkeet tarkastettu ja vaihdettu. Virran tulo on mitattu yleismittarilla ja antaa johdolle vain 10,30 - 9,50 volttia virtaa. Kuskin puolelle tulee normaalit rapia 12v. Missähän on vika?
e32 vänkärinpuolen ajovalo ei syty
Collapse
X
-
Olisko sama kuin E34:ssa. Eli LKM-boksi.
E34 Lenz 536ds -89
E34 osille tarve:
https://www.btcf.fi/forum/showthread...14#post4283214
Ex: E46 316 Touring -04, E39 530DA Touring M-Sport -02, E34 535i M-Technic -90, E34 525 Tds Touring Executive -96, E28 518i "Bavaria" -87, E34 535i -89
'Understeer is when you see the tree you are hitting, if you only hear the tree then it was oversteer' (Walter Röhrl)Originally posted by T3BMW ei ole valmistanut muita MOOTTOREITA, kuin M10 ja sen johdannaiset.
-
Mietin itse samaa :think Pitäneepä päivällä ottaa askareeksi tuon tarkistaminen. Mietinkin kun sulakerasiaan kattoin että mikähän ihmeen möykky tuo onOriginally posted by Alpina E34 View Post
E28 "525i" M52 -84
F11 520d xDrive -16
Comment
-
ihan vetämällä ja nitkuttelemalla lähtee.. ei ole mitään lukituskynsiä tms.Originally posted by Kiko750 View PostMites toi E32 LKM irtoaa paikaltaa? riittäväst voimaa ja nitkuttelua vai :think Tuntuu olevaan perskutan tiukassa eikä arvais repiä läskeineen irti
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Jatkan nitkuttelua...
Comment