Eli, käy kaikilla pytyillä ja kulkee matka ajossa ilman mitään ongelmia.
Tarkastettu bensapumput, paineensäätimet,alipaineletkut,ilmamassa mittarit skoopilla (2-3 v ulos),tulpanjohdot,jakajankannet,kampuran anturit.
Bensapumput testattu yksinkertaisesti laittamalla releen paikalle amppeeri mittari ja paineensäätimen alipaine letkuun injektioruisku jolla saadaan ali ja ylipainetta jolloin virran kulutus muuttuu paineen mukaan (5.8-7.5 amppeeria.Moottorin puoliskot testattu ottamalla toinen polttoainepumpun rele irti ja suuttimen liitin irti yksitellen, kaikki pytyt on hengissä tyhjäkäynnillä.
Mutta, toisella puoliskolla jaksaa kulkea eteenpäin ja toisella ei?
Selvästi toinen puolisko hengetön, hyvä jos jaksaa käydä kun painaa kaasua.
Paikalta lähdettäessä miettii ja rykii hetken, kunnes ikäänkuin herää henkiin.Kaikki ei ole kunnossa, tuskin menee päästöjen puolesta katsastuksesta.
Tyhjäkäynti on normaalia.
Epäilyttää oikeanpuolen imuilman ja jäähdytysveden anturin johdot ristissä?Kun ne voi sekoittaa keskenään ,samanlaiset liittimet.
Entä miten menee lambda anturien pistokkeet? vasen pistoke vasemman puolen putkeen?
Toinen hauska juttu on pakin katoaminen lämpimänä.
kylmänä löytyy normaalisti,lämpimänä vain satunnaisesti tai kikkailemalla.
laatikko rempattu (masterkit),löytyi vikaa. yllättävää miten hyvin toimi niinkin loppuun ajetuilla pakoilla!Venttiili koneisto tarkistettu kertaalleeen
Solenoidit mitattu ja kiusattu 12v jännitteellä,toimi.
Tarkastettu bensapumput, paineensäätimet,alipaineletkut,ilmamassa mittarit skoopilla (2-3 v ulos),tulpanjohdot,jakajankannet,kampuran anturit.
Bensapumput testattu yksinkertaisesti laittamalla releen paikalle amppeeri mittari ja paineensäätimen alipaine letkuun injektioruisku jolla saadaan ali ja ylipainetta jolloin virran kulutus muuttuu paineen mukaan (5.8-7.5 amppeeria.Moottorin puoliskot testattu ottamalla toinen polttoainepumpun rele irti ja suuttimen liitin irti yksitellen, kaikki pytyt on hengissä tyhjäkäynnillä.
Mutta, toisella puoliskolla jaksaa kulkea eteenpäin ja toisella ei?
Selvästi toinen puolisko hengetön, hyvä jos jaksaa käydä kun painaa kaasua.
Paikalta lähdettäessä miettii ja rykii hetken, kunnes ikäänkuin herää henkiin.Kaikki ei ole kunnossa, tuskin menee päästöjen puolesta katsastuksesta.
Tyhjäkäynti on normaalia.
Epäilyttää oikeanpuolen imuilman ja jäähdytysveden anturin johdot ristissä?Kun ne voi sekoittaa keskenään ,samanlaiset liittimet.
Entä miten menee lambda anturien pistokkeet? vasen pistoke vasemman puolen putkeen?
Toinen hauska juttu on pakin katoaminen lämpimänä.
kylmänä löytyy normaalisti,lämpimänä vain satunnaisesti tai kikkailemalla.
laatikko rempattu (masterkit),löytyi vikaa. yllättävää miten hyvin toimi niinkin loppuun ajetuilla pakoilla!Venttiili koneisto tarkistettu kertaalleeen
Solenoidit mitattu ja kiusattu 12v jännitteellä,toimi.
Comment