Announcement

Collapse
No announcement yet.

730 e32 -90 johto irti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • *bimmer-rider*
    Newbiemmer
    • Sep 2007
    • 12

    730 e32 -90 johto irti

    Nonni nyt tuli tollanen pikku ongelma.

    Putsailin tossa vähä ilmamassamittaria ja muita härpäkkeitä, ja niin irtosi tuosta massamittarin ja imusarjanvälissä olevasta pienestä letkusta/putkesta (ei tuo iso putki, vaan tuo mikä lähtee tämän kyseisen putken kyljestä joka menee venakopankanteen) jokin johto mikä ilmeisesti menee jonnekkin päin imusarjaa eikä osaa enää laittaa sitä mihinkään. Eli tarttis pienen sormenosoituksen mihin tuo menee.
  • peto2
    BTCF Member
    • Jan 2007
    • 8262
    • Järvikylä (Nakkila)

    #2
    mitä? letku putki johto.. mikä siellä oikeen on irti
    F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
    ex:
    E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
    Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
    Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
    Nakkaa privaa jos tarvetta.

    Comment

    • *bimmer-rider*
      Newbiemmer
      • Sep 2007
      • 12

      #3
      Nii ku toi oliskin ollu taas kaikkien ymmärryksessä..

      Eli venakopankannen kyljestä lähtee n.20mm paksu letku jonka kyljessä on ilmeisesti jokin anturi ja tuon "anturin" johto irtosi. n.25cm pitkä johto.

      Oireiksi tuli tuo, että kun koskee kaasuun niin sammuu.. välittömästi.

      Katson jos vaikka osaisin laittaa kuvan tuosta ni selviäis vähä helpommin.

      Comment

      • *bimmer-rider*
        Newbiemmer
        • Sep 2007
        • 12

        #4
        auttoko yhtään?
        Last edited by *bimmer-rider*; 05-04-2010, 16:58.

        Comment

        • Leka
          BTCF Member
          • Sep 2003
          • 7701
          • Vilppula

          #5
          Katoppa tuosta FAQ jutun kuvasta mikä on mistä irti niin tutkitaan uudelleen...
          sigpic

          BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


          Comment

          • *bimmer-rider*
            Newbiemmer
            • Sep 2007
            • 12

            #6
            Originally posted by Leka View Post
            Katoppa tuosta FAQ jutun kuvasta mikä on mistä irti niin tutkitaan uudelleen...

            Joo tosta voi jo selittää vähä paremmin.
            Eli aivan keskelläkuvaa missä lukee vacuum tubes(underside) niin tosta lähtee letkun kyljestä joku johto??

            Meneeköhän vieläkää kenenkään jakeluun?

            Comment

            • Leka
              BTCF Member
              • Sep 2003
              • 7701
              • Vilppula

              #7
              Originally posted by *bimmer-rider* View Post
              Joo tosta voi jo selittää vähä paremmin.
              Eli aivan keskelläkuvaa missä lukee vacuum tubes(underside) niin tosta lähtee letkun kyljestä joku johto??

              Meneeköhän vieläkää kenenkään jakeluun?
              Venakopassa olevasta huohotinletkun kyljestä haarautuu pienempi letku joka menee imusarjan alaosaan.
              sigpic

              BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


              Comment

              • *bimmer-rider*
                Newbiemmer
                • Sep 2007
                • 12

                #8
                Originally posted by Leka View Post
                Venakopassa olevasta huohotinletkun kyljestä haarautuu pienempi letku joka menee imusarjan alaosaan.
                Mahtaako tosta löytyä kuvaa mihin kohtaan laitan että menis vähä vajaammankin päähän.:think

                Comment

                • peltone
                  BTCF Member
                  • Jan 2005
                  • 8092
                  • Willähde

                  #9
                  www.realoem.com & www.bmwfans.info kannattaa opetella, löytyy kaikkea kivaa
                  E30 316 -87
                  E91 325i -06
                  E61 530d -06
                  F10 520d -14
                  ex. E30x9, E34x2, E39x2, E36x2 E46x3

                  Comment

                  • Leka
                    BTCF Member
                    • Sep 2003
                    • 7701
                    • Vilppula

                    #10
                    Originally posted by *bimmer-rider* View Post
                    Mahtaako tosta löytyä kuvaa mihin kohtaan laitan että menis vähä vajaammankin päähän.:think
                    Ilmeisesti imusarjan puoleinen pää, koska huohotinletkun puoleinen taitaa olla tiedossa...

                    Imusarjan alatukiraudan kieppeiltä kun rupeat käsikopelolla etsimään lohkon ja imusarjan välistä niin sieltä löytyy 2 letkukaraa imusarjasta, toiseen niistä
                    sigpic

                    BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


                    Comment

                    • *bimmer-rider*
                      Newbiemmer
                      • Sep 2007
                      • 12

                      #11
                      Originally posted by Leka View Post
                      Ilmeisesti imusarjan puoleinen pää, koska huohotinletkun puoleinen taitaa olla tiedossa...

                      Imusarjan alatukiraudan kieppeiltä kun rupeat käsikopelolla etsimään lohkon ja imusarjan välistä niin sieltä löytyy 2 letkukaraa imusarjasta, toiseen niistä
                      Tais löytyä paikka tuolle, ehkä.:think
                      Mutta nyt jäi toinen ongelma. Rupeaa röpöttämään kun painaa kaasua.
                      Voisiko johtua tuon huohotinputken rikkoutumisesta(meni poikki, noin 2cm:n matkalta) elikkä taitaa horppiä aika reippaasti ilmaa tuolta välistä.
                      Muitakin ehostus ohjeita tuolle otetaan vastaan.

                      Comment

                      • Leka
                        BTCF Member
                        • Sep 2003
                        • 7701
                        • Vilppula

                        #12
                        Originally posted by *bimmer-rider* View Post
                        Tais löytyä paikka tuolle, ehkä.:think
                        Mutta nyt jäi toinen ongelma. Rupeaa röpöttämään kun painaa kaasua.
                        Voisiko johtua tuon huohotinputken rikkoutumisesta(meni poikki, noin 2cm:n matkalta) elikkä taitaa horppiä aika reippaasti ilmaa tuolta välistä.
                        Muitakin ehostus ohjeita tuolle otetaan vastaan.
                        M30:ssä täytyy kaikkien alipaineletkujen yms. olla 100% kunnossa imuvuotojen takia, muuten käyntiongelmat ovat 100% varmaa...
                        sigpic

                        BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


                        Comment

                        • *bimmer-rider*
                          Newbiemmer
                          • Sep 2007
                          • 12

                          #13
                          Originally posted by Leka View Post
                          M30:ssä täytyy kaikkien alipaineletkujen yms. olla 100% kunnossa imuvuotojen takia, muuten käyntiongelmat ovat 100% varmaa...
                          Asia harvinaisen selvä. Ja letkuja saa ilmeisesti vaikka motonetistä.
                          Tai sitte jos jollain olisi laittaa ehjiä miulle päin. Halvalla tietysti

                          Comment

                          • peto2
                            BTCF Member
                            • Jan 2007
                            • 8262
                            • Järvikylä (Nakkila)

                            #14
                            Originally posted by *bimmer-rider* View Post
                            Asia harvinaisen selvä. Ja letkuja saa ilmeisesti vaikka motonetistä.
                            Tai sitte jos jollain olisi laittaa ehjiä miulle päin. Halvalla tietysti
                            alkuperäinen huohotinputki maksaa n. 5e merkkiliikkeessä
                            F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                            ex:
                            E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                            Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                            Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                            Nakkaa privaa jos tarvetta.

                            Comment

                            • *bimmer-rider*
                              Newbiemmer
                              • Sep 2007
                              • 12

                              #15
                              Originally posted by peto2 View Post
                              alkuperäinen huohotinputki maksaa n. 5e merkkiliikkeessä
                              No sitte uusia tilalle. Kannattaa nyt sitte varmaa ostaa kaikki 3? uutta letkua kun kerran ostelee, osaako vielä sanoa mitä tulee kustantamaa.

                              On noita kahtakin jo korjailtu ilmeisesti jo vähä ilmastointiteipillä.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎