Alkaa olla aika kiusallinen ongelma jo. Alkuun lämppärinkenno vuoti ja ikkunat oli aina huurussa, sekä glykoli haisi. Vaihdoin kennon, eikä glykoli enään haise mutta ikkunat tuntuu huurtuvan. Käytin autoa lämpimäksi ja seurasin vuotoja ennen kuin löin kasaan lopullisesti uudella kennolla. Nesteen kulutus on nyt seurannan alla.
Tuulilasiin tulee kuskinpuolelle aina samaan kohtaa huurretta kun auton pysäköi/sammuttaa. Myös takalasi tuntuu olevan ikijäässä, eikä sula muutaku takalasinlämppärillä.
Onko se nyt sitten lattiamatto märkä jostain? Vaikka ei kyllä kennon vaihdon yhteydessä vaikuttanut märältä mistään. Vai ilmakanavissa on vaan nestettä/höyryä vuotavan kennon ajalta (pois saaminen lähes mahdoton?).
Ajossa kuitenkin ikkunat pysyy auki. Auto on 87, joten raikkariakaan ei ole.
Tuulilasiin tulee kuskinpuolelle aina samaan kohtaa huurretta kun auton pysäköi/sammuttaa. Myös takalasi tuntuu olevan ikijäässä, eikä sula muutaku takalasinlämppärillä.
Onko se nyt sitten lattiamatto märkä jostain? Vaikka ei kyllä kennon vaihdon yhteydessä vaikuttanut märältä mistään. Vai ilmakanavissa on vaan nestettä/höyryä vuotavan kennon ajalta (pois saaminen lähes mahdoton?).
Ajossa kuitenkin ikkunat pysyy auki. Auto on 87, joten raikkariakaan ei ole.
Comment