moro!
elikkäs 92- vuoden 750 ongelmia eml valon kanssa, kun autoa käynnistää niin valo sammuu muiden mukana mutta syttyy heti uudestaan kun on käynyt sekunnin pari, paitsi jos laittaa heti tallan pohjaan niin että kierrokset käy vähintään 4000rpm sitten valo ei syty ja auto käy normaalisti :think kuitenkin jos senjälkeen ajossa kokeilet vähän revittää niin se syttyy uudelleen.. ja nollasta sataan kiihtyvyyttä saa katella kalenterista
mittariston johtokikkaa on kokeiltu tehdä ja vikakoodit on luettu eikä mitään ollu hajalla eikä ollu vikailmoituksia ![Neutral](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_neutral.gif)
eli mistähän vikaa kannattaisi lähteä metsästämään?
onko pakoputkessa jotain muita tunnistimia kun lambdat? tai huomaako ne jotain virtaavuusheittoja putkessa? kun auton viimeperjantaina hain niin auto toimi normaalisti aina niin kauan että se oli lämmennyt normaaliin käyntilämpötilaan ja sitten halus kiihdyttää vähän rivakammin, silloin valo syttyi, muuten toimi tosiaan normaalisti ja edellinen omistaja sanoi että katalysaattorit on menny tukkoon tai osaksi hajonnut ja niitä paloja olisi sitten putkentukkeena, noo otin peräpöntön ja keskivaimentajan pois ja kun katoin katalysaattoreihin niin "kukkuluuruuu" ja kaikui vain, tyhjät oli :think
ei muutaku putket takaisin lukuunottamatta peräpönttöä jonka piti olla tukossa ja siinä piti olla syy vikavalon syttymiseen, nyt pelkän keskivaimentimen kanssa sitten se valo syttyy jo kylmänäkin käynnistettäessä, ja syttyy muuten vaikka ei käynnistäisikään ja antaa virtojen olla päällä, eli johtuuko tämä nyt ollenkaan pakoputkistosta vai mitä kaikkea muuta siinä vois olla vialla?
elikkäs 92- vuoden 750 ongelmia eml valon kanssa, kun autoa käynnistää niin valo sammuu muiden mukana mutta syttyy heti uudestaan kun on käynyt sekunnin pari, paitsi jos laittaa heti tallan pohjaan niin että kierrokset käy vähintään 4000rpm sitten valo ei syty ja auto käy normaalisti :think kuitenkin jos senjälkeen ajossa kokeilet vähän revittää niin se syttyy uudelleen.. ja nollasta sataan kiihtyvyyttä saa katella kalenterista
![Rolleyes](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Neutral](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_neutral.gif)
eli mistähän vikaa kannattaisi lähteä metsästämään?
onko pakoputkessa jotain muita tunnistimia kun lambdat? tai huomaako ne jotain virtaavuusheittoja putkessa? kun auton viimeperjantaina hain niin auto toimi normaalisti aina niin kauan että se oli lämmennyt normaaliin käyntilämpötilaan ja sitten halus kiihdyttää vähän rivakammin, silloin valo syttyi, muuten toimi tosiaan normaalisti ja edellinen omistaja sanoi että katalysaattorit on menny tukkoon tai osaksi hajonnut ja niitä paloja olisi sitten putkentukkeena, noo otin peräpöntön ja keskivaimentajan pois ja kun katoin katalysaattoreihin niin "kukkuluuruuu" ja kaikui vain, tyhjät oli :think
ei muutaku putket takaisin lukuunottamatta peräpönttöä jonka piti olla tukossa ja siinä piti olla syy vikavalon syttymiseen, nyt pelkän keskivaimentimen kanssa sitten se valo syttyy jo kylmänäkin käynnistettäessä, ja syttyy muuten vaikka ei käynnistäisikään ja antaa virtojen olla päällä, eli johtuuko tämä nyt ollenkaan pakoputkistosta vai mitä kaikkea muuta siinä vois olla vialla?
Comment