Mitenköhän on helpoin laatikko ottaa pois? alhaalta olen saanut pultit pois mutta mites yllältä? Hyviä konsteja onko?
e32 730ia automaatin irroitus
Collapse
X
-
-
Koneen päässä on tulpattu reikä, josta turbiinin pultit mahtuu (ahtaasti) yksitellen vääntämään irti. Ylimmät askin pultit lähtee helpoiten kun tiputat hiukan aski/konepakettia peräpäästä ja kasaat kaikista omista sekä varastetuista ½" pätkistä metrisen jatkovarren, jonka asetat tarkasti kohdalleen ja lyöt vasaralla perään joka pultin kohdalla, että kanta pohjaa 100% varmasti, sitten vaan vääntämään. Niin ja startin kohdilla on muistaakseni läpipultit...Originally posted by jaasu View Postmiten saa helpoiten? Ja miten ne ylimmät lootan pultit saa irti nätiten?
Ei paha homma, kunhan tekee maltilla.
edit: Sit kun askin pultit on irti, niin hommaa käsille joku vääntövarsi jolla saat sitä turbiinia kammettua irti vetolevystä samalla. Välillä se ei tahtoisi lainkaan lähteä askin mukana, vaikka olisi pultit irti.
edit2: Kutonen vai V8?
Last edited by r.w.; 12-09-2011, 20:32.1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
R.w. tarkottaa turbiinikopan alareunassa etupuolella olevaa muistaakseni muovista peitelevyä, jonka irrottamalla näkyy moottorin perässä oleva vetolevy. Turbiini on kiinni vetolevyssä muistaakseni kolmella isolla pultilla. Ne kannattaa ottaa irti heti miten.
Ite sain laatikon yläpuolen kiinnityspultit ihan kohtuudella irti, kun puotin koneen nojaamaan sen alta menevää apurunkopalkkia vasten. Sitten vaan koko kylän jatkot ja mutkat peräkkäin ja sohimaan...

Comment
Comment