Announcement

Collapse
No announcement yet.

e32 730ia automaatin irroitus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jaasu
    Newbiemmer
    • Jul 2011
    • 15
    • vaala/haapavesi

    e32 730ia automaatin irroitus

    Mitenköhän on helpoin laatikko ottaa pois? alhaalta olen saanut pultit pois mutta mites yllältä? Hyviä konsteja onko?
  • Muurahainen
    BTCF Member
    • Dec 2006
    • 9194
    • Nurmijärvi

    #2
    Muista irroittaa turbiini vetolevystä ennen kuin kiskot laatikkoa pois.

    Comment

    • jaasu
      Newbiemmer
      • Jul 2011
      • 15
      • vaala/haapavesi

      #3
      miten saa helpoiten? Ja miten ne ylimmät lootan pultit saa irti nätiten?

      Comment

      • r.w.
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2007
        • 2510
        • Länsirannikko

        #4
        Originally posted by jaasu View Post
        miten saa helpoiten? Ja miten ne ylimmät lootan pultit saa irti nätiten?
        Koneen päässä on tulpattu reikä, josta turbiinin pultit mahtuu (ahtaasti) yksitellen vääntämään irti. Ylimmät askin pultit lähtee helpoiten kun tiputat hiukan aski/konepakettia peräpäästä ja kasaat kaikista omista sekä varastetuista ½" pätkistä metrisen jatkovarren, jonka asetat tarkasti kohdalleen ja lyöt vasaralla perään joka pultin kohdalla, että kanta pohjaa 100% varmasti, sitten vaan vääntämään. Niin ja startin kohdilla on muistaakseni läpipultit...

        Ei paha homma, kunhan tekee maltilla.

        edit: Sit kun askin pultit on irti, niin hommaa käsille joku vääntövarsi jolla saat sitä turbiinia kammettua irti vetolevystä samalla. Välillä se ei tahtoisi lainkaan lähteä askin mukana, vaikka olisi pultit irti.

        edit2: Kutonen vai V8?
        Last edited by r.w.; 12-09-2011, 20:32.
        1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10

        Comment

        • jaasu
          Newbiemmer
          • Jul 2011
          • 15
          • vaala/haapavesi

          #5
          Tosiaan kutoskoneinen on.

          tuo koneen pääsä ei oikee lasaha mun kalloon,meinaatko että on ihan moottorin etupuolella?

          ei ole tullu ikinä irrotettua automaatti lootaa niiin oon vähän ulkona pelistä..

          Comment

          • vitonen
            Bimmer Rookie
            • Sep 2003
            • 139

            #6
            R.w. tarkottaa turbiinikopan alareunassa etupuolella olevaa muistaakseni muovista peitelevyä, jonka irrottamalla näkyy moottorin perässä oleva vetolevy. Turbiini on kiinni vetolevyssä muistaakseni kolmella isolla pultilla. Ne kannattaa ottaa irti heti miten.

            Ite sain laatikon yläpuolen kiinnityspultit ihan kohtuudella irti, kun puotin koneen nojaamaan sen alta menevää apurunkopalkkia vasten. Sitten vaan koko kylän jatkot ja mutkat peräkkäin ja sohimaan...

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎