Mites tuo homma menee? E34:sssa tuo homma oli ihan helppo kun sen systeemin näki mutta tuolla maskin väleissä ei näy yhtään mitään. :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E32 konepelti auki ulkopuolelta?
Collapse
X
-
kuskinpuolen vilkku pois ja etsit sen vaijerin mikä mene konepellille ja nyppäset. vittumainen homma. tai sit katsot onko edellinen omistaja jo tehnyt sinne narun mistä vetästä sitä vaijeria.Onko vaijeri katkennut kahvan juuresta vai konehuoneen puolelta??e34 540ia -94 Batmobile
candy-king
ex: e32 735i -89
e34 525i -89
-
-
ootko siis nostanut kahvaa kun koitat sitä ylikääntämistä?? entäs apuvirran antaminen rekisterikilven valolta??
se pellin aukaisuklipsi on etumaskissa n.5-10cm munuaisista edestäpäin katottuna oikealla.vittumaisen ahdas väli rukarilla koittaa sitä salpaa vääntää eli kannattaa suojata konepeltiä jollain.
tosta löytyi vielä tollainen topic
Last edited by waudeville; 27-11-2011, 17:27.e34 540ia -94 Batmobile
candy-king
ex: e32 735i -89
e34 525i -89
Comment
-
-
Key Master
Tere !
KYllä ne ovet aukeaa manuaalisesti. Pitää vain olla originaali avain, kopio tuskin toimii. Kahva ylös ja avaimen kääntö. Luultavasti vänkärin puolella on tuo ominaisuus. Itse käytän tätä e32:ssa prokkiksessa säännöllisesti, kun vehje purkaa akkua jostain.
Mulla oli e34:ssa keväällä sama ongelma. Siinä ko. varatoiminto ei toiminut originaalillakaan avaimella (ilmeisesti käytön puutetta ja rasvaamattomuutta). Yritin antaa virtaa myös rekisterikilven valon kautta, mutta ei toiminut.. Kuitenkin lukkosylinteri alkoi toimimaan noin puolen tunnin suostuttelun jälkeen (keväisessä vihmovassa vesisateessa)
Eikös kaikissa e32:ssa ole akku takapenkin alla ? Sinnehän halajaa virtaa- antavan mieli.
PS. Takaoven pikkukolmio maksaa 90€, joten sen kustantaa jos epätoivo valtaa mielen.Last edited by jaskap; 29-11-2011, 11:24.e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Comment
-
-
Originally posted by Alijou View PostJoo on ollut kahva ylhäällä. Ja siihenkin yritin antaa virtaa mutta tuloksella että sisällä palaa lämmönsäätimen/ikkunakatkaisijoiden ja mittariston valot. Lukitus ei anna mtään eloa.
Avaa takaluukku avaimella ja anna virtaa takaluukun sisävalosta. Tämä konsti on toiminut ainakin omalla kohdalla aikanaan.I wanted a faster horse.
Comment
-
-
Originally posted by bigmasa View Posttuoreena seiskalaisena tuli hokattua uus kikka; takaluukun sain auki avaimella (oli kyllä jumissa ja sai ropata aikansa) ja sit suksiluukusta mahtu naapurin 5v pikkujätkä sisään nostamaan ovien tapit ylös. Nyt akku latinkiin ja seuraavien haasteiden kimppuun :-)sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
Hyvä Neuvo
Originally posted by HellFire View PostAvaa takaluukku avaimella ja anna virtaa takaluukun sisävalosta. Tämä konsti on toiminut ainakin omalla kohdalla aikanaan.
Jouduin juuri tässä itse samaan tilanteeseen. Auto (e32) oli seissyt muutaman viikon. Akku tietenkin tyhjäksi, eikä ensimmäistä kertaa. Ovet lukossa, mutta onneksi takaluukun sai auki avaimella. Laturilla virtaa lamppuun ja ovet auki! Tämä tosiaan toimii.
Mikähän siinä sitten mättää, ettei tuo mekaaninen hätäaukaisu enää toimikaan? Avaimet on varmasti alkuperäiset ja joskus aikaisemmin on toiminut.
Ja mikähän sitä akkua sitten tyhjentääkään? - Mutta taitaa olla toisen topicin aihe...
Comment
-
-
Hätäaukaisu ei toimi jos ovet ovat ns. takalukossa. Eli kun käännät avaimella oikealla, niin ensin menee ovet lukkoon.. käännät lisää ja menee takalukkoon + mahdollinen hälytin päälle.sigpic
E23 728iA V8-projekti
E38 730D -projekti
E39 540iA -projekti
I01 i3 -projekti
Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)
Comment
-
-
itellä meni kaikki ovet lukkoon (E32) ja vielä auto käynnissä ja ei ollu ku yks avain. kun oli kone saatu sammutettua ni käytiin byggmaxista hakemas muutama erikokoista muovikiilaa. ei maksa ku muutaman lantin. Sitten lyötiin vasaralla kiilat vänkärin karmin väliin kunnes sisälle sai ujutettua vähän paksumma hitsauslangan. tehtiin siihe U-muotonen pää ja nostettiin sillä nupista. koko homma 20min.E32 735i -87 "Calypso"
E61 523i -08 LCI
Comment
-
Comment