Tiedoksi vain kaikille jotka törmäävät samaan ongelmaan jossain vaiheessa. Itselläni E38, -95 740IA ja saksasta tuotu.
Ongelmana oli pitkään että aina kun aamulla käynnisti auton niin diedokone herjaa vaan että tarkista syylarin nesteet. Ja ainahan sinne piti se reilu litra lisätä nestettä. Ongelmana myös että puhalsi pelkkää kylmää ilmaa sisätiloihin. Tosin jos kierroksia oli yli 3000rpm niin puhalsi myös lämmintä mutta vesi pakeni myös sitä nopeammin syylarista.
Eilen paljastui ongelman aiheuttaja. Termarin kotelo oli neljästä eri kohdasta halki ja itse termari oli ruosteen omana sanonut itsensä irti jo jonkun aikaa sitten. Jännää että termarin kotelo on kokonaan muovista kyseisessä autossa.
Termari n. 140e , vedet n. 30e ja työt. salaisuus "by secret labs"
Nyt toimii ja puhaltaa lämmintä ja oivaan aikaan, meinaan alkoi ensimmäiset kunnon pakkaset pääkaupunkiseudulla juuri tänään tänä talvena.
-13 näytti mittari. hrrr...
Ongelmana oli pitkään että aina kun aamulla käynnisti auton niin diedokone herjaa vaan että tarkista syylarin nesteet. Ja ainahan sinne piti se reilu litra lisätä nestettä. Ongelmana myös että puhalsi pelkkää kylmää ilmaa sisätiloihin. Tosin jos kierroksia oli yli 3000rpm niin puhalsi myös lämmintä mutta vesi pakeni myös sitä nopeammin syylarista.
Eilen paljastui ongelman aiheuttaja. Termarin kotelo oli neljästä eri kohdasta halki ja itse termari oli ruosteen omana sanonut itsensä irti jo jonkun aikaa sitten. Jännää että termarin kotelo on kokonaan muovista kyseisessä autossa.
Termari n. 140e , vedet n. 30e ja työt. salaisuus "by secret labs"
Nyt toimii ja puhaltaa lämmintä ja oivaan aikaan, meinaan alkoi ensimmäiset kunnon pakkaset pääkaupunkiseudulla juuri tänään tänä talvena.
-13 näytti mittari. hrrr...
Comment