Kiihdytyksen jälkeen alkoi pitää ajossa moista ääntä, kabiiniin kuulosti laatikolta, mutta kuitenkin paikallistettavissa turbon alueelle ja kuuluu myös paikallaan. Kuulostaa omaan korvaan laakerilta. Tulopuolelta otin ilmanputsarilta tulevan putken irti ja pyörittelin turboa käsin, pyörii kevyesti eivätkä siivet ota kiinni runkoon, ei myöskään väljä. Turbolta lähtevä eka ahtoletkunpätkä vaikuttaa olevan elinkaarensa päässä, tilasinkin jo uuden Saksasta. Kuultavissa ~1400-1600rpm, hitaasti kierroksia nostettaessa/laskettaessa ääntä ei kuulu. Tietysti kaikki peukut pystyssä että olis vaan vuoto tuossa ahtoputkessa, mutta voisko olla myös joku venttiili?
http://youtu.be/3HSjFptXM5Y
http://youtu.be/3HSjFptXM5Y
Comment