Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 740d Turbo ongelma.
Collapse
X
-
Originally posted by Myyryministeri View PostKyllä vastustaa nyt kaikki tän auton kohdalla, onko kellään kokemuksia Teemu Karjalainen vantaalta, henkilö joko töissä tai pyörittää bemator nimistä firmaa.? en oo näin vaikeaa kaupan käyntiä käyny kenenkään muun kanssa ikinä... Heinäkuusta asti ollu kauppa vireillä siitä osasta, luvataan kattoo ja ilmottaa ja jne jne... ja nyt kun vihdoin varmentui että osa on just oikeanlainen sille ei voi sanoa hintaa, "pitää nyt katella vähän..." Mitä vittua siinä tarvii katella? sanoo hinnan ja minä maksan, ja homma etenee.
Nyt seuraava kysely tuotti tälläisen vastauksen: "Osa meni kaverille testaukseen. Sillä oli kans omas jotain häikkää.Lupas kattoo onko se ees ehjä. Ja testaa lähteekö oma vika sillä." Kuulostaa kovin paljon siltä, että se purkki myytiin tässä kohtaa välistä kaverille ja mulle sitten kerrotaan osan olleen rikkonainen. Toivottavasti olen ihan väärässä. kyllä meinaa hermo loppua tän asian kanssa....
Perjantaina puhelimessa sovittu osalle hinta ja sovin että noudan osan maanantaina kello 11. Pyysi laittamaan viestiä ennen kuin tulen. Maanantai aamuna laitoin viestiä että olen tulossa kello 11 sopiiko? En koskaan saanut enää vastausta. Osa on jo hommattu muualta.
Comment
-
-
Originally posted by Apk View PostMulla vähän samanlaisia kokemuksia bematorista.
Perjantaina puhelimessa sovittu osalle hinta ja sovin että noudan osan maanantaina kello 11. Pyysi laittamaan viestiä ennen kuin tulen. Maanantai aamuna laitoin viestiä että olen tulossa kello 11 sopiiko? En koskaan saanut enää vastausta. Osa on jo hommattu muualta.
Comment
-
Comment