Announcement

Collapse
No announcement yet.

E38 740d Turbo ongelma.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • repsa
    Bimmer Enthusiast
    • May 2006
    • 1366
    • Lempäälä

Turbo Developments supply new, and exchange turbos and undertake a 24 hour remanufacturing service including roller bearing conversions for cars, small vans, race cars and rally cars.

heiltä saa vaihto-osa-periaattella noita toimilaitteita. Mailiin pölähti tarjous vähän myöhässä (omani sain korjattua sitä ennen), että olisi vaihto-osan hinta £200 ja 80£ pantti kunnes vanhan palauttaa.

sinne mailia, osanro muovikuoresta ja se G-numero niin selviää helpolla.
    5c jetta 1.2TSI 140/220
    530e m-sport alpinweiss3 vakio
    a4 cabi 220/300
    vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...

Comment

• Myyryministeri
      Newbiemmer
      • Sep 2007
      • 13
      • Mikkeli

Thanks, laittelen mailia noille

Comment

• Myyryministeri
        Newbiemmer
        • Sep 2007
        • 13
        • Mikkeli

Nyt vihdoin ja viimein sain auton kuntoon. kiitokset vielä kaikille ja erityisesti oili Jaloselle jolta löytyi ahdin kaikkineen säätimineen huokeasti!
        Vika tosiaan korjautui pois kun laittoi ehjän turbo säätimen paikalleen. nyt seiska kulkee taas

Comment

• Apk
          Bimmer Rookie
          • Feb 2008
          • 106

Originally posted by Myyryministeri View Post
          Kyllä vastustaa nyt kaikki tän auton kohdalla, onko kellään kokemuksia Teemu Karjalainen vantaalta, henkilö joko töissä tai pyörittää bemator nimistä firmaa.? en oo näin vaikeaa kaupan käyntiä käyny kenenkään muun kanssa ikinä... Heinäkuusta asti ollu kauppa vireillä siitä osasta, luvataan kattoo ja ilmottaa ja jne jne... ja nyt kun vihdoin varmentui että osa on just oikeanlainen sille ei voi sanoa hintaa, "pitää nyt katella vähän..." Mitä vittua siinä tarvii katella? sanoo hinnan ja minä maksan, ja homma etenee.

Nyt seuraava kysely tuotti tälläisen vastauksen: "Osa meni kaverille testaukseen. Sillä oli kans omas jotain häikkää.Lupas kattoo onko se ees ehjä. Ja testaa lähteekö oma vika sillä." Kuulostaa kovin paljon siltä, että se purkki myytiin tässä kohtaa välistä kaverille ja mulle sitten kerrotaan osan olleen rikkonainen. Toivottavasti olen ihan väärässä. kyllä meinaa hermo loppua tän asian kanssa....
          Mulla vähän samanlaisia kokemuksia bematorista.
          Perjantaina puhelimessa sovittu osalle hinta ja sovin että noudan osan maanantaina kello 11. Pyysi laittamaan viestiä ennen kuin tulen. Maanantai aamuna laitoin viestiä että olen tulossa kello 11 sopiiko? En koskaan saanut enää vastausta. Osa on jo hommattu muualta.

Comment

• mäxä
            Newbiemmer
            • Nov 2015
            • 3
            • soini

Originally posted by Apk View Post
            Mulla vähän samanlaisia kokemuksia bematorista.
            Perjantaina puhelimessa sovittu osalle hinta ja sovin että noudan osan maanantaina kello 11. Pyysi laittamaan viestiä ennen kuin tulen. Maanantai aamuna laitoin viestiä että olen tulossa kello 11 sopiiko? En koskaan saanut enää vastausta. Osa on jo hommattu muualta.
            Joo itel kans paskoja kokemuksia tosta liikkeestä. Eka ensinnäkin puhelimeen vastaaminen ihan saatanan vaikeaa, sitten viimein vastasi ja käski laittaa viestillä tarkennusta mitä tarviin, ja lupasi sitten laitella viestiä takaisin päin löytyykö osaa. No ei mitään kuulunut vaan jälleen kerran sai itse soitella ja kinuta että kelpaako raha. No sit osa kumminkinkin löytyi, ja tehtiin kaupat mut myyjältä unohtu kertoa että umpion linssi oli paskana. No tämä halkio onneksi alapuolella mitä vaikea nähdä. Aloin laittaa valoa paikalleen ja yllätys yllätys eihän se xenoni syttynytkään? No onneksi oli vanha xenon valo missä kaikki hilut sisällä ehjät joten sisuskalut vaihdettu uuteen ja alkoi xenoni palamaan. Varmaam joku boxi tai johtovika. Mutta tosiaan tämäkin unohtui myyjältä kertoa. En suosittele.

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎