Tuli hankittua iso kasa virolaista murhetta. Toinen turbo pimeänä, rail paineet lämpinämä 30bar, varashälytin huutaa... Näitä katsotaan sitten ajan kanssa. Mutta kun tekniikka saadaan kuntoon ja auto yleensäkkin suomen kilpiin ja talven leikkikaluksi niin muutama sata kysymystä mietityttää noviisia. Böntti jo vikakoodeja olisi tullut lukemaan mutta iski pahemman puoleisen ebolan päälle niin homma meni ihan käteen.
1. Mihin kaikkeen osaava henkilö pääsee tietokoneella käsiksi? Airbagvalo palaa, näkeekö missä katkos/vika? Soittimen näytössä ei pala kuin valo mutta radio toimii, näkeekö missä vika? Peruutusvalot ei toimi, näkeekö missä katkos? jnejne.. Eli kuinka laajasti tietoja on saatavilla?
2. Mikä mahtaa olla ratin oikealla puolella puupaneelissa oleva yksinäinen nappi?
3. Minkälainen auto on virittää? Uudempaan seiskaan luvataan samalle M67 patille jo heti yli 300hp mutta tässä e38 mallissa lastutus lupaa vain 280hp/620nm, mikä ahdistaa/rajoittaa?
4. Millä nämä pienet VNT mallin GT sarjalaiset olisi korvattavissa? Jos mietitään että tuo toisen hyrrän uupuminen johtaa sen uusimiseen ja vaihtoehtona olisi suoraa pistää markkoja pöytään ja isompaa tilanne niin onko bolt-on ratkasua olemassa, esim mites jotkun E6x 535D turbot passaa tähän?
5. Tässä ilmeisesti ZF5HP30 lodju? Minkälainen on kestävyydeltään? Kun siihen varmasti vaihdan lähi aikoina öljyt niin meneekö ihan Mobilin 320ATF myrkyillä vai onko välttämätöntä pistää jotain muuta, mitä?
Kun en tätä bemariyhteisöä vielä tunne niin katsotaan jaksaako kukaan näihinkään vastata ja kysellään sitten lisää turhuuksia jos menestystä tulee
Kiitän vaivannäöstä jo etukäteen!
1. Mihin kaikkeen osaava henkilö pääsee tietokoneella käsiksi? Airbagvalo palaa, näkeekö missä katkos/vika? Soittimen näytössä ei pala kuin valo mutta radio toimii, näkeekö missä vika? Peruutusvalot ei toimi, näkeekö missä katkos? jnejne.. Eli kuinka laajasti tietoja on saatavilla?
2. Mikä mahtaa olla ratin oikealla puolella puupaneelissa oleva yksinäinen nappi?
3. Minkälainen auto on virittää? Uudempaan seiskaan luvataan samalle M67 patille jo heti yli 300hp mutta tässä e38 mallissa lastutus lupaa vain 280hp/620nm, mikä ahdistaa/rajoittaa?
4. Millä nämä pienet VNT mallin GT sarjalaiset olisi korvattavissa? Jos mietitään että tuo toisen hyrrän uupuminen johtaa sen uusimiseen ja vaihtoehtona olisi suoraa pistää markkoja pöytään ja isompaa tilanne niin onko bolt-on ratkasua olemassa, esim mites jotkun E6x 535D turbot passaa tähän?
5. Tässä ilmeisesti ZF5HP30 lodju? Minkälainen on kestävyydeltään? Kun siihen varmasti vaihdan lähi aikoina öljyt niin meneekö ihan Mobilin 320ATF myrkyillä vai onko välttämätöntä pistää jotain muuta, mitä?
Kun en tätä bemariyhteisöä vielä tunne niin katsotaan jaksaako kukaan näihinkään vastata ja kysellään sitten lisää turhuuksia jos menestystä tulee

Comment