On ollut vähän painetta pytyssä pakotahdin aikana, varmaan jokunen hepokin ollut laitumella
Öljynvaihdon mukana neulalaakerin osia?
Collapse
X
-
-
Tadaa, nyt on osa vaihdettu. Nokkaa joutu irrottamaan sen verran, että tosta kohdalta nousee n. 5 mm ylöspäin, sitten mahtuu muljahtamaan toi venttiilinnostin alle. Melko kuumottava projekti, mutta ketjukin pysy kivasti paikallaan ja ihan samoihin kohtiin meni nokka ja laakerit takasin. Käytännössä irrotettiin koneen takapäästä silleen, että nousee kokonaan ylös, etupäästä oli laakeri koko ajan kiinni (toki löysällä). Ketjun ohjuri täytyy ottaa ylhäältä irti, jotta saa muutaman millin löysää nostaa nokkaa.
Nyt pitäis vielä kasata toi rautakasa takasin ja jännittää räjähtääkö se startissa
Uusi nostin ei ole alkuperäinen osa, siksi vähän erinäköinen. Strategisilta mitoiltaan on kyllä samanlainen.Last edited by zordiack; 02-02-2015, 01:36.
Comment
-
Tuosta aiemmasta kuvasta päättelisin että keinu on ollu rikki jo kauan.. kaikki kiillottumakin hävinnut nokasta :thinkF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment

Comment