M60b30 ei tahdo käynnistyä. Kipinä hukassa. Molemmat anturit vaihdettu ja saa bensaa.
Puolat mitattu ja on ok. Mistä lähteä vikaa etsimään ? Dme antaa koodiksi ettei saisi virtaa ja johdoista mitattu 12v. Voiko boksi olla sökönä ?
Ja osaako kukaan sanoa mitä koodeja ews voi tulla.. Oma antaa ~10 koodia ja checkeri ei tunnista niitä.
Kipinä tuli takasin uuden ecun vaihdolla ja huono käynnistyminen ja tyhjäkäynnin puuttuminen johtui tukkeutuneista katalysaattoreista, paskan öljyn tukkimasta koneesta ja aina kun kone tukehtui kastui tulpat ja ei käynnistynyt uudestaan
UUTTA TARINAA
4.4 - jonkun aikaa auto seissyt pihalla ja odottanut taas tutkimista kun jäi tienpäälle.. Taas kerran.. Nyt kun oli aikaa ja motivaatiota perehtyä vähän autoon niin oireena on sama kun jo kerran aiemmin että starttaa ja välillä lyö vaisusti putkeen. Dme antaa koodin "permanent power supply b+". Vaihdettu hyvä kuntoinen agm akku ja ei vaikutusta. Boosterilla ei apua joten ei ilmeisesti johdu akustakaan. Ajossa ennen tielle jäämistä hetkittäin alkoi hyytymään ja kierti vain 2t sitten alkoi keskellä risteystä uupumaan ja piti kaasulla pitää käynnissä. Pääsin varovasti ajamaan parkkiin ja heti pysähdyttyä sammui. Parin päivän seisonnan jälkeen käynnistyi ja sammui n.300m jälkeen kun yritin kotiin ajaa. Taas kerran molemmat anturit vaihdettu ja ei vaikutusta. Abs/asc yksikkö antaa vikakoodia "ignition timing" tms.
Puolat mitattu ja on ok. Mistä lähteä vikaa etsimään ? Dme antaa koodiksi ettei saisi virtaa ja johdoista mitattu 12v. Voiko boksi olla sökönä ?
Ja osaako kukaan sanoa mitä koodeja ews voi tulla.. Oma antaa ~10 koodia ja checkeri ei tunnista niitä.
Kipinä tuli takasin uuden ecun vaihdolla ja huono käynnistyminen ja tyhjäkäynnin puuttuminen johtui tukkeutuneista katalysaattoreista, paskan öljyn tukkimasta koneesta ja aina kun kone tukehtui kastui tulpat ja ei käynnistynyt uudestaan
UUTTA TARINAA
4.4 - jonkun aikaa auto seissyt pihalla ja odottanut taas tutkimista kun jäi tienpäälle.. Taas kerran.. Nyt kun oli aikaa ja motivaatiota perehtyä vähän autoon niin oireena on sama kun jo kerran aiemmin että starttaa ja välillä lyö vaisusti putkeen. Dme antaa koodin "permanent power supply b+". Vaihdettu hyvä kuntoinen agm akku ja ei vaikutusta. Boosterilla ei apua joten ei ilmeisesti johdu akustakaan. Ajossa ennen tielle jäämistä hetkittäin alkoi hyytymään ja kierti vain 2t sitten alkoi keskellä risteystä uupumaan ja piti kaasulla pitää käynnissä. Pääsin varovasti ajamaan parkkiin ja heti pysähdyttyä sammui. Parin päivän seisonnan jälkeen käynnistyi ja sammui n.300m jälkeen kun yritin kotiin ajaa. Taas kerran molemmat anturit vaihdettu ja ei vaikutusta. Abs/asc yksikkö antaa vikakoodia "ignition timing" tms.
Comment