No niin kiireistä on ollut ja ei oo kerenny tännekään paljoa kirjottaa.
Mutta mittasin käsin vielä uudelleen laturin jännitteen ja mittarilla antoi 13,6V - 14,1V mutta huomasin että yhdessä vaiheessa jännite piikkasi alhaalla 11,1V.
Kampiakselin tunnistimen vaihdon jälkeen antaa vielä samaa vikakoodia, tarkistin uuden anturan ja se maadoittuu saa jännitteen 10,5V, mutta ei lähetä DME:lle signaalia...
No tutkailin sitten tuota uutta hellan anturia ja lopputuloksena antura sökö, joten marmoriversio tunnistimesta on tulossa.
Tässä samallahan sitten kuului armoton rusahdus jostai imusarjan vasemmalta puolelta ku autoa yritin käynnistää ja sellainen vinkuna kuuluu jatkuvasti kun auto on käynnissä. Näissähän on noita laturin laakereita mennyt pitää vielä kuunnella lisää kun jaksaa.
Mitäänhän ei nyt pysty tehdä ennenkuin tulee uusi antura saksanmaalta eli sitä odotellessa
Niin ja ADS väylähän tästä autosta löytyy ainakin ite oon voinu viat lukea
Mutta mittasin käsin vielä uudelleen laturin jännitteen ja mittarilla antoi 13,6V - 14,1V mutta huomasin että yhdessä vaiheessa jännite piikkasi alhaalla 11,1V.
Kampiakselin tunnistimen vaihdon jälkeen antaa vielä samaa vikakoodia, tarkistin uuden anturan ja se maadoittuu saa jännitteen 10,5V, mutta ei lähetä DME:lle signaalia...
No tutkailin sitten tuota uutta hellan anturia ja lopputuloksena antura sökö, joten marmoriversio tunnistimesta on tulossa.
Tässä samallahan sitten kuului armoton rusahdus jostai imusarjan vasemmalta puolelta ku autoa yritin käynnistää ja sellainen vinkuna kuuluu jatkuvasti kun auto on käynnissä. Näissähän on noita laturin laakereita mennyt pitää vielä kuunnella lisää kun jaksaa.
Mitäänhän ei nyt pysty tehdä ennenkuin tulee uusi antura saksanmaalta eli sitä odotellessa
Niin ja ADS väylähän tästä autosta löytyy ainakin ite oon voinu viat lukea
Comment