Onko imuvuodot nyt varmasti katsottu pois. kuitenkin melko yleisiä näissä museoikäisissä muovimoottoreissa.
Esimerkiksi rikkoutunut huohotus aiheuttaa vaikka mitä.
When you die, GOD will not ask how nice 7 you had... It doesnt matter i will tel him anyway
Toi on niin samanlainen tuo vika, kuin mitä oli kun oli viimeksi anturi rikki, että kyllä se 99%:n varmasti on anturissa se vika. Hirvittää vaan, että mitä se maksaakaan jos toi kammenanturi onkin ehjä ja nokan ei... Merkkiliikkeessä siis testaaminen yms.
Loppujen lopuksi sain anturin (lähes) ilman ongelmia takuusta ja vaihto poisti jälleen kaikki oireet, eli uusi originaali anturi oli hajonnut. Merkkihuoltokaan ei tosin saanut yhteyttä autoon. :think
Sellainen huomio, että ilmeisesti näistä E38 antureista ei enää saa mitattua ohmeja samalla tavalla kuin E34 antureista vielä sai. Yleismittarilla ei ainakaan saanut mitään arvoja esiin ja vertailuna oli vanha 540ia:n anturi, josta irtosi se normaali 1200ohm.
Loppujen lopuksi sain anturin (lähes) ilman ongelmia takuusta ja vaihto poisti jälleen kaikki oireet, eli uusi originaali anturi oli hajonnut. Merkkihuoltokaan ei tosin saanut yhteyttä autoon. :think
Sellainen huomio, että ilmeisesti näistä E38 antureista ei enää saa mitattua ohmeja samalla tavalla kuin E34 antureista vielä sai. Yleismittarilla ei ainakaan saanut mitään arvoja esiin ja vertailuna oli vanha 540ia:n anturi, josta irtosi se normaali 1200ohm.
Eikä sillä ohmi tiedolla paljon tuossa teekkään. Sillä näkee vain että onko johto poikki vai ei. Ei sitä toimiiko kuitenkaan.
Oskilloskoopilla näkisi jotain anturin toiminnastakin.
Comment