Mikähän mahtaa olla vikana kun ole joutunut 10000km sisään vaihtamaan jo 2 asentotunnistinta ja kohta 3nen tänään alkoi taas samat oireet kun aiemmin vikakoodienluku ja aina ilmottaa syyksi tunnistimen. Kun olen vaihtanut uuden pelittää normaalisti on ollut alkuperästä/motonet tunnistinta mutta silti oireilee voiko se saada jotain virtapiikkejä mikä rikkoo sen anturin vika tulee yhtä äkkiä nyt esim tänään ajossa pari terävää nykäisyä ja oireet samat kun aiemmin kun anturi paskana muuten auto pelittää hyvin kun anturi on kunnossa jos joku vaan tietäis mistä alkaa ettii vikaa autolla ajettu 256000 km
Announcement
Collapse
No announcement yet.
728 Syö kampiakselin asentotunnistimia.
Collapse
X
-
Originally posted by kail View PostMikähän mahtaa olla vikana kun ole joutunut 10000km sisään vaihtamaan jo 2 asentotunnistinta ja kohta 3nen tänään alkoi taas samat oireet kun aiemmin vikakoodienluku ja aina ilmottaa syyksi tunnistimen. Kun olen vaihtanut uuden pelittää normaalisti on ollut alkuperästä/motonet tunnistinta mutta silti oireilee voiko se saada jotain virtapiikkejä mikä rikkoo sen anturin vika tulee yhtä äkkiä nyt esim tänään ajossa pari terävää nykäisyä ja oireet samat kun aiemmin kun anturi paskana muuten auto pelittää hyvin kun anturi on kunnossa jos joku vaan tietäis mistä alkaa ettii vikaa autolla ajettu 256000 kmBMW e36 316i Turbo Compact
-
-
Originally posted by kail View PostOnko toi dampperi vulkanointi kuinka yleinen ongelma ja näkeekö sen vian ihan silmällä ja onko hankala vaihtaa/kallis?
Hankaluus ja kalleus on aika suhteellisia käsitteitä. Linkkuveitten kanssa parkkipaikalla voi olla hankalan tuntunen. Oikeilla työkaluilla keskipultti aukee ja osat irtoo akselilta.
Oikein nopeesti kattomalla esim Schmiedmann tarjoo tolle hintaa EUR 482.37 mutta eikai se iso raha ole edustusauton korjaamisessa.Last edited by petrolhead; 11-08-2016, 21:23.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
-
728 E 38 jättää kierrokset päälle?
Missä mahtaa olla vika kun kierrokset tippuu aika hitaasti ja välillä alkaa iha pinta kaasulla ajaessa huutaa5-6 tonnii kierroksia. oli imusarja irti tarkistin et ei näkyny halkeemia vaihdoin uudet imusarjan ja läppärungon tiivisteet mut silti temppuilee. olen suihkutellu bräkliinerii vähän joka paikkaan ainut missä huomaa pientä kierrosten nousua on se huohotin kalvohässäkkä siinä tyhjäkäyntimoottorin ala puolella.????:think:think
Comment
-
Comment