Eli auto on 725tdi -97 mittarissa 360tkm.Sylkee ylävesiletkun irti kovan paineen takia jatkuvasti. Paisuntasäiliön korkki vaikutti olevan kunnossa. Missä vika? Ohjeet sitten alkeellisesti en ole mikään mestari (:
725tdi painetta letkuissa
Collapse
X
-
Se korkki ei ole kunnossa jos ei päästä liiallista painetta ulos.Originally posted by Bmwpoju96 View PostEli auto on 725tdi -97 mittarissa 360tkm.Sylkee ylävesiletkun irti kovan paineen takia jatkuvasti. Paisuntasäiliön korkki vaikutti olevan kunnossa. Missä vika? Ohjeet sitten alkeellisesti en ole mikään mestari (:
Onhan myös letkun klemmari ja syylärin pää kunnossa?
-
Kiinnitykset on kunnossa. Mites voin tarkistaa onko korkissa vikaa? Ja unohin sen mainita että ei nosta lämpöjä ennenku letku on irti.Originally posted by Muurahainen View PostSe korkki ei ole kunnossa jos ei päästä liiallista painetta ulos.
Onhan myös letkun klemmari ja syylärin pää kunnossa?
Comment
-
Korkin pohjassa lukee avautumispaine.Originally posted by Bmwpoju96 View PostKiinnitykset on kunnossa. Mites voin tarkistaa onko korkissa vikaa? Ja unohin sen mainita että ei nosta lämpöjä ennenku letku on irti.
Muistelisin että tds:sä (huom ei tdi) se on 140 kilopascalia eli 1.4bar.
Painetta voisi koittaa jotenkin syöttää korkille ja katsoa alkaako suhista oikeassa kohdassa. Tosin uusi korkki on niin edullinen etten paljon alkaisi virittelemään.
Comment
-
-
Paras tapa tarkastaa paisarin painekorkki, on ostaa uusi alkuperäinen merkkiliikkeestä. Ei vähäkäytetty ehjä purkuosa, ei tarvike, vaan uusi alkuperäinen.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Ja jos se uusi korkki ei auta asiaan liitäntöjen ollessa kunnossa niin konehan silloin tuottaa järjestelmään liikaa painetta ja tietää kansiremonttia tms.Originally posted by petrolhead View PostParas tapa tarkastaa paisarin painekorkki, on ostaa uusi alkuperäinen merkkiliikkeestä. Ei vähäkäytetty ehjä purkuosa, ei tarvike, vaan uusi alkuperäinen.
Comment
-
Kyllä. Painotin tota varmasti ehjää korkkia tarkoituksella. Noi kansi halki-lohko halki hommat on niin kinkkisiä tutkia muutenkin, että markan viat kannattaa ensin sulkea varmuudella pois.Originally posted by Muurahainen View PostJa jos se uusi korkki ei auta asiaan liitäntöjen ollessa kunnossa niin konehan silloin tuottaa järjestelmään liikaa painetta ja tietää kansiremonttia tms.2015 VW Crafter
1984 BMW 316
2009 Kawasaki Ninja 250RRR
petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment
-
Comment