Lainaan tätä topikkia jos joku sattuis tämän täältä bongaamaan itse en saanut uutta topikkia aloitettua jostain syystä
Mittaristoon tulee sammuttaessa välillä teksti "Blistanc m:tor prufen" tai jotain sinnepäin,ihan tarkkaan ei saa selvää ku pari pikseliä puuttuu. Tietäiskö jotain mitä mahtaa tarkottaa?:think
Lainaan tätä topikkia jos joku sattuis tämän täältä bongaamaan itse en saanut uutta topikkia aloitettua jostain syystä
Mittaristoon tulee sammuttaessa välillä teksti "Blistanc m:tor prufen" tai jotain sinnepäin,ihan tarkkaan ei saa selvää ku pari pikseliä puuttuu. Tietäiskö jotain mitä mahtaa tarkottaa?:think
toivottavasti ei mitään vakavempaa...
Tuolla on jotain noita ilmoituksia. Ne on kyllä e39, mutta kai ne samat on e38 myös.
toivottavasti ei mitään vakavempaa...
Jospa tuo on "Oelstand motor prufen" muutamalla puuttuvalla pikselirivillä elikkäs öljynmäärän varoitus .. tuossa tapauksessa kannattais varmaan tarkistaa moottorin öljynmäärä .
Comment