Eli potilaana 740ia vuosimallia 1996 ja m62b44 koneella.
Ongelmana ecun sulakkeen palaminen.
Avataampas vähän:
Eli tässä talven aikana moottoriin tehty pientä remonttia jossa vaihtui mm. venakoppien tiivisteet, imusarjan kaikki tiivisteet, vesipumppu tiivisteineen + hihnapyörä, "valley pan" (mikä ikinä suomeksi onkaan) + siihen tiiviste ja jotain satunnaisia letkuja.
Auto ollut n. kuukauden päivät ajossa ja toiminut moitteetta ennenkuin viimeviikon lauantaina sammui liikennevaloihin, lähti käyntiin ja sammui taas seuraaviin valoihin. Muutaman päivän toimi hyvin kunnes sammui taas. Taas pari päivä toimi kunnes toissapäivänä aamulla töihin lähtiessä auto sammui n. minuutin käynnissäolon jälkeen eikä lähtenyt käyntiin. Eilen sitä tutkiessa oli ecun sulake kärähtänyt, uusi sulake paikalleen ja kärähti heti uudelleen kun virrat laittoi päälle. Siinä johtoja tutkiessa ja oikosulkua etsiessä mitään muuta ei päällepäin havaittu kun knock sensorien aika huonossa kunnossa olevat johdot liittimien päässä (johdot eivät osu toisiinsa joten ei pitäisi ainakaan siitä johtua). Pystyykö INPAlla lukemaan mitään koodeja kun eculle ei tule virtaa? Ja onko kenelläkään muulla ollut samanlaista ongelmaa? :think
Ongelmana ecun sulakkeen palaminen.
Avataampas vähän:
Eli tässä talven aikana moottoriin tehty pientä remonttia jossa vaihtui mm. venakoppien tiivisteet, imusarjan kaikki tiivisteet, vesipumppu tiivisteineen + hihnapyörä, "valley pan" (mikä ikinä suomeksi onkaan) + siihen tiiviste ja jotain satunnaisia letkuja.
Auto ollut n. kuukauden päivät ajossa ja toiminut moitteetta ennenkuin viimeviikon lauantaina sammui liikennevaloihin, lähti käyntiin ja sammui taas seuraaviin valoihin. Muutaman päivän toimi hyvin kunnes sammui taas. Taas pari päivä toimi kunnes toissapäivänä aamulla töihin lähtiessä auto sammui n. minuutin käynnissäolon jälkeen eikä lähtenyt käyntiin. Eilen sitä tutkiessa oli ecun sulake kärähtänyt, uusi sulake paikalleen ja kärähti heti uudelleen kun virrat laittoi päälle. Siinä johtoja tutkiessa ja oikosulkua etsiessä mitään muuta ei päällepäin havaittu kun knock sensorien aika huonossa kunnossa olevat johdot liittimien päässä (johdot eivät osu toisiinsa joten ei pitäisi ainakaan siitä johtua). Pystyykö INPAlla lukemaan mitään koodeja kun eculle ei tule virtaa? Ja onko kenelläkään muulla ollut samanlaista ongelmaa? :think
Comment