Tämmönen homma olis edessä kohtapuoleen jotenka infoa jos joku on irrottanu.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 ovipahvin irrotus
Collapse
X
-
Oon irrotellu noita useemman kerran.
Menee suunnilleen silleen, että kaiva terävällä puukolla se kansi irti siitä lukkonapista ja sitten sieltä sisältä levität niitä kahta juttua silleen, että lähtee koko nappula irti.
Sit se valo sieltä alareunasta pitää irrottaa ruuvarilla kummastakin päädystä kampeemalla. Eka se kirkas osa ja sit se valkonen.
Sit sen kromikahvan takaa se musta pikku nappula irti pienellä ruuvarilla ja alta paljastuva ruuvi irti.
Sit se ikkunakatkasija irti ruuvarilla varovasti kampeemalla.
Nyt pitäis olla kaikki pikkuosat irti ja sitten laitat jotain kangasta ovipellin ja pahvin väliin ja kampeet leveellä ruuvarilla alareunasta kiinnikkeitä irti silleen, ettei pelti naarmuunnu. Alareunasta lähet sitten eteneen sivuja ylöspäin. Yläreunassa ei oo kiinnikkeitä enää, mutta lopulta pahvi pitää nostaa irti silleen, että jännittää pikkasen ovipellistä irti ja nostaa sen ylös. Kato että johdot on pujotettu pahvin läpi, ettei repee. Ovenkahva pitää kääntää kokonaisena silleen vinoittain pahvin läpi, eli vaijeria ei kannata ottaa irti missään nimessä.
Takasinpäin asennettaessa johdot pitää pujottaa oikeille kohilleen pahvin läpi ja kattoo, että lukkotappi tulee reiästä läpi ja ne pahvin keskellä olevat mustat muoviosat pitää ottaa irti niistä ovessa olevista messinginvärisistä pelleistä ja laittaa oikein päin takas pahviin ja pahvi sitten yläkautta kohilleen ja painaa se sitten takas ovipeltiä vasten.
Joskus pahvi on helpompi laittaa, jos asentaa eka sen yläreunan tiivisteen kohilleen peltiin ja vasta sitten painaa pahvin takas, mutta menee kummallakin tyylillä.
Toivottavasti ei unohtunu mitään Vähä ku harjottelee, niin ton tekee viidessä minsassaAutossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
-
-
Originally posted by xprtKiitos ohjeista! Tähän liittyen, kuinka paljon äänentoisto paranee vakioelementit korvaamalla ja mitä kaiuttimia olet käyttänyt/suosittelet?
Oman auton konttiin laitoin kuitenkin tollasen 10" suppasen ja tein kotelon silleen, että se on mahdollisimman ilmatiiviisti selkänojaa vasten ja kiinnitys yhdellä kulmaraudalla suksireikään. Toi täydentää sitä auton alkuperästä bassotonta ääntä sopivasti. Signaalit otin b-pilareista ja leikkasin konkilla matalat pois takaovien kajareilta (eteen pitäis vielä laittaa konkat). Signaalit sitten konttiin cd-boksin taakke asennettuun Audisonin vahvariin ja lopputulokseen oon enemmän kuin tyytyväinen
Tossa vielä yks kuva siitä suppasvirityksestä.Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
-
Originally posted by TenhisTerve KFZ-Koenig,
Mistä kohtaa nappasit nuo signaalit?
TenhisLast edited by KFZ-Koenig; 02-06-2006, 21:39.Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.
Comment
-
Comment